روشهای ساده برای اینکه پول کمتری خرج کنیم

جستجوگر پیشرفته سایت





گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


بطورکلی دو راهکار برای پیشرفت مالی وجود دارد. اولین مورد، کسب درآمد بیشتر است که واضح‌ترین روش می‌باشد. دومین راهکار هم کاهش مخارج است. در بین این دو مورد، ذخیره و پس انداز پول از ارزش بیشتری برخوردار است. با اینکه مطمئنیم قبلا این موضوع را زیاد شنیده‌اید، ولی شرط می‌بندیم که آن را بطور منسجم امتحان نکرده‌اید. اما وقتی به فهرست زیر نگاهی می‌اندازید به این فکر کنید که با یک حساب سرانگشتی در طول سال چقدر می‌توانید نقدینگی تان را ذخیره کنید.

پس قبل از اینکه پولتان را بیدرنگ خرج کنید، از ۹ روش ساده‌ ذیل برای کاهش مخارج خود استفاده کنید:

1. از پول نقد استفاده کنید
به اثبات رسیده که با استفاده از پول نقد بجای کارت بانکی، افراد پول کمتری خرج می‌کنند. یعنی بطور میانگین افراد با پول نقد ۱۸% کمتر نسبت به کارت‌های بانکی پول خرج می‌کنند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


چگونه یک دختر را در دو مرحله عصبانی کنیم؟ 1. از او عکس بگیرید. 2 عکس را به او نشان ندهید. (ترجیحاً فرار کنید)

 

S A L I J O O N

 

یه روز 7 نفر میرن عکاسی 3 نفر شان می خوابند و 4 نفرشان می ایستند به عکاسه می گن قربون دستت از ما یه عکس 3در 4 بگیر

 

S A L I J O O N

 

ﭼﻬﺎﺭ ﻃﺮﻑ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﻋﻨﮑﺒﻮﺗﻪ ﺗﺎﺭ ﺑﺴﺘﻪ ﻣﻨﻢ ﺍﺯﺷﻮﻥ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺳﯿﺴﺘﻤﻪ ﭘﺪﺍﻓﻨﺪﯼ ﻋﻠﯿﻪ ﭘﺸﻪ ﻫﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﯾﻪ ﻫﻤﺰﯾﺴﺘﯿﻪﻣﺴﺎﻟﻤﺖ ﺁﻣﯿﺰ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺑﺎ ﻫﻢ

 

S A L I J O O N

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


اگر دوست دارید گوشت هنگام پختن نرم و خوشمزه شود تکه ای پوست موز در قابلمه بریزید. تعجب نکنید! این یکی از کاربردهای پوست موز است.

موز یکی از میوه های بسیار خوشمزه و مغذی است که طبیعت به ما ارزانی داشت. این میوه شیرین و سیر کننده است که طرفداران زیادی دارد. همه ما هنگام خوردن موز پوست آن را مانند اکثر میوه ها دور می اندازیم اما جالب است بدانید که این قسمت دور ریختنی حاوی ریز مغذی های ارزشمندی است!
 
انواع ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها در پوست موز وجود دارد که می تواند برای سلامتی و زیبایی مفید باشد و کاربردهای مختلفی برای نظافت و امور منزل نیز دارد.


درمان نیش حشرات 

حشرات در اماکن مختلف به خصوص نواحی گرم زندگی می کنند. یک ترفند ساده برای کاهش التهاب و تورم جای نیش حشرات، کشیدن قسمت داخلی پوست موز روی قسمت آسیب دیده است. تا به حال هیچ تحقیق علمی این مسئله را ثابت نکرده است اما تجربه افراد مختلف این کاربرد عالی را تایید می کند.


کفش های براق

اگر براق کننده کفش در اختیار ندارید نگران نشوید! تکه ای پوست موز را روی کفش خود بمالید و درخشندگی آن را ببینید. سپس با پارچه ای تمیز روی کفش را تمیز کنید. 
براق کننده های کفش حاوی پتاسیم است و باید دانست که پوست موز منبع بسیر غنی از این ماده معدنی محسوب می شود. 


دندان های سفید

پتاسیم موجود در پوست موز می تواند لکه های زرد رنگ روی دندان ها را کاهش دهد. برای این منظور، یک موز رسیده را انتخاب کرده و با قسمت درونی پوست روی دندان ها را ماساژ دهید. سپس دندان ها را مانند همیشه بشویید. این درمان را هر روز تکرار کنید تا نتیجه بهتری به دست آید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0



 
 

تابحال در مورد شهرهای عجیب و غریب زیاد خوانده اید اما این گزارش مربوط می شود به رفتارهای عجیب شهروندان، رفتارهایی که باعث شده شهرشان معروف شود و به سر زبان ها بیفتد. در این ایمیل برایتان از شهر بی دخانیات و بی چراغ قرمز می گوییم و همچنین از شهرهای عجیب تری که گورستان، کوچه و گدا ندارند.


پاوه
شهری بی چراغ قرمز
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

در شهرستان پاوه تا به حال هیچ راننده خودرو و هیچ عابر پیاده ای، پشت چراغ قرمز توقف نکرده است! البته اینطور هم نیست که این شهر بدون ترافیک باشد، ترافیک اینجا هم هست اما مشکلاتی باعث شده که در این شهر چراغ راهنمایی رانندگی نصب نشود. یکی از دلایل اصلی عدم نصب چراغ راهنمایی و رانندگی نبود زمین مسطح در تقاطع خیابان های این شهر است که آن هم به ویژگی خاص جغرافیایی این منطقه و شیب زیاد دامنه کوه های آن برمی گردد.

پاوه یک شهر کاملا پلکانی است. البته با وجود نبود چراغ قرمز، آمار تصادفات در این شهر بسیار اندک است چرا که نبود چراغ راهنما در این شهر باعث شده که مردم حق تقدم را به دقت رعایت کنند بطوریکه جای خالی چراغ های قرمز در این شهر حس نمی شود.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0



گله و شکایت.

هر چه بیشتر شکایت کنیم ضعیف‌تر می‌شویم. در واقع، با شکایت کردن قدرت درونی که می‌توانستیم از آن برای موفقیت استفاده کنیم را نادیده می‌گیریم و فکر می‌کنیم کنترل اوضاع را از دست داده‌ایم. وقتی شکایت می‌کنید شکست در چند قدمی شما می‌ایستد و برای شما دست تکان می‌دهد. هر چقدر بیشتر از شرایط خود شکایت کنید دیرتر از دست شکست‌ها و موانعی که در مسیر کسب موفقیت و ثروت بر سر راهتان قرار می‌گیرد خلاص خواهید شد. هر وقت این کلمات منفی را به زبان می‌آورید خاطرات منفی گذشته را دوباره زنده می کنید-خاطرات بیهوده‌ای که بهتر است به دست فراموشی سپرده شوند. ارل نایتینگل به عنوان یکی از پیشگامان توسعه انسانی در این زمینه جمله‌ی زیبایی دارد که بهتر است برای همیشه به خاطر بسپارید:

ارل نایتینگل می‌گوید: «ما همانی می‌شویم که تمام روز به آن می‌اندیشیم.»

گله و شکایت نشان‌دهنده‌ی ضعف شماست. شاید چون با گله و شکایت می‌توانید خودتان را از شر استرس و اضطراب خلاص کنید فکر می‌کنید شکایت کردن کار خوبی است و به موفقیت شما کمک می‌کند اما بهتر است منطقی باشید و بدانید که گلایه و شکایت از اوضاع و شرایطی که در آن گرفتار هستید هیچ دردی از شما دوا نمی‌کند. بگذارید از شما سؤالی بپرسم: تا حالا چند بار دیده‌اید که یک فرد موفق در کنار دوستانش بنشیند و از ناعادلانه بودن زندگی شکایت کند؟ احتمالاً هرگز با چنین صحنه‌ای روبرو نشده‌اید؛ اما مطمئنم بارها در کنار افراد موفق بوده‌اید و از میزان اطمینان و اعتماد به نفس آن‌ها تعجب کرده‌اید. در ادامه ۵ کاری که افراد موفق هرگز انجام نمی‌دهند را با یکدیگر مرور خواهیم کرد؛ بعد از مطالعه‌ی این مقاله متوجه خواهید شد که چرا گله و شکایت شانس موفقیت شما را نابود می‌کند. علاوه بر این، تعدادی راه‌حل هم به شما کاربران عزیز پیشنهاد خواهم داد، پس با دقت و تمرکز کامل ادامه‌ی مقاله را مطالعه کنید:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


حتما شما نیز در مورد عجایب هفتگانه چیزهایی شنیده‌اید. سازه‌های شگفت انگیزی که معماری دوران باستان را تلألویی دیگر بخشیده و اگر چه اکثر آنها در غبار زمان محو شدند، اما خاطره‌شان تا به امروز در ذهن بشر جاودانه باقی مانده است. این بار اما با مادر طبیعت همراه خواهیم شد، هنرمندی که بومش به وسعت دنیاها است و خالق عجایبی است که شاید بسیاری از آنها هنوز هم از دیدگان ما پنهان باقی مانده‌اند.

اگر بخواهیم فهرستی جامع از زیبایی‌های دنیا تهیه کنیم، گزینه‌های بی‌شماری پیش روی‌مان قرار خواهند گرفت. واقعیت این است که خالق هستی، پرتره‌های رنگارنگی خلق کرده است، تابلوهایی نفیس و تماشایی که تار و پودشان با خطوط ظریف زیبایی و رنگ‌های درخشان الهام در هم تنیده شده‌اند. جایی قلمرویی سنگی قد برافراشته و جایی دیگر مخمل سبز درختان، گرمی رنگ‌های شاد گل‌ها و درخشش پرشکوه خورشید هنگامه برپا کرده است. جایی زلال دریاچه‌ای آرام و جایی دیگر خروش امواج کف آلود. گاهی اعماق اقیانوس‌ها و گاهی بام آسمان، حتی آن دورها در کیهان، در کهکشان‌ها در فراسوی گستره‌ی دید ما.

مناظر طبیعت

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


درهمه جای دنیا تغییراتی رخ می دهد که گاهی بسیار بدیع و بی سابقه اند و سبک زندگی را تغییر می دهند؛در این مطلب به بررسی تصاویر دبی در 60 سال پیش تا الان می پردازیم:

dubai_60_years_01.jpg

 

dubai_60_years_02.jpg

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


درست شبیه آداب و رسوم مردم در کشورهای مختلف که تفاوت بسیاری با هم دارد، ذائقه‌ی آنها نیز با هم متفاوت است و تقریبا هر کشوری غذاهای مختص خود دارد که برای کشورهای دیگر گاهی عجیب یا حتی غیرقابل خوردن به نظر می‌رسد. در این مقاله به آشپزخانه‌های چندین شهر دنیا، از پاریس تا کیوتو سر می‌زنیم تا خوشمزه‌ترین غذاهای دنیا را پیدا کنیم.

 

تخم‌مرغ دودی ۵۵ درجه

تخم‌مرغ دودی

رستوران جان (Jann) در سنگاپور شهرت خود را مدیون آشپز فرانسوی‌اش جولیان لویر است. لویر همه‌ی منوهایش عالی و خوشمزه است، اما غذای معروفی به‌نام  55° smoked egg یا تخم‌مرغ دودی ۵۵ درجه دارد. گذشته از ظاهر هوس‌انگیز این خوراک، طعم به‌یاد ماندنی دارد که نام این رستوران را بر سر زبان انداخته است. سرآشپز جولیان تخم‌مرغ دودی را به‌مدت ۵۵ دقیقه در دمای ۶۴ درجه می‌پزد و در کنار سیب‌زمینی دودی، قارچ سیاه و سس کره قهوه‌ای فرانسوی یا کره فندق سرو می‌کند. این رستوران یکی از ۵۰ رستوران برتر آسیا است که در سال ۲۰۱۴ رتبه‌ی ۱۷ را از آن خود کرد. شک نکنید که جولیان سهم فراوانی در به‌دست آوردن این رتبه داشته است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


زهره خانم فکور صبور، بازیگر بی حاشیه سینما و تلویزیون با این عکس در رستوران با بشقاب غذای رژیمی اش

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


با آغاز فصل پاییز لباس طبیعت رنگ تازه‌ای به خود می‌گیرد. با شروع پاییز رنگ برگ‌های درختان قرمز، نارنجی، قهوه‌ای، زرد و طلایی می‌شوند و زیبایی شگفت انگیزی به طبیعت پیرامون می‌دهد. کشاورزان هم شروع به فروش محصولات پاییزی از جمله کدو تنبل می‌کنند. کافی‌شاپ‌ها نیز با قهوه‌های داغ خود گرمابخش رهگذران می‌شوند و هوای گرم برای شش ماه متوالی کوچ می‌کند و جای خود را به رقیب دیرینه‌اش هوای سرد پاییز و زمستان می‌دهد.

پاییز یا خزان نام یکی از چهار فصل سال است. پاییز از نظر ستاره شناختی بین دو نقطه اعتدال پاییزی و انقلاب زمستانی است. از نظر گاه‌شماری هجری خورشیدی، در روز یکم مهر آغاز می‌شود و تا پایان آذر ادامه می‌یابد. بر پایه تقویم میلادی فصل پاییز در اصل در نیمکره شمالی جهان در حدود ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) و در نیمکره جنوبی پیرامون ۲۱ مارس (۱ فروردین) آغاز می‌شود. زمان پایان آن در نیمکره شمالی ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) و در نیمکره جنوبی ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) است.

پاییز مانند پلی زیبا و ستودنی تابستان گرم را به زمستان سرد می‌رساند. در فصل پاییز هوا به تدریج سرد می‌شود. در زبان انگلیسی برای پاییز از دو واژه‌ی «Autumn» و «Fall» استفاده می‌شود. واژه‌ی Fall بیشتر در ایالات متحده آمریکا به کار می‌رود چون در فصل پاییز بتدریج برگ‌ها از شاخه‌های درختان سقوط می‌کنند و در آغوش زمین آرام می‌گیرند. کلمه انگلیسی autumn (پاییز) از کلمه فرانسوی “automne” گرفته شده است و استفاده از آن برای نام این فصل از قرن شانزدهم میلادی رایج شد. نام fall هم که در آمریکای شمالی برای این فصل استفاده می‌شود احتمالاً از عبارت fall of the leaves (برگ ریزان) گرفته و خلاصه شده است.

به هنگام پاییز بسیاری از انواع گیاهان با از دست دادن برگ‌هایشان خزان می‌کنند. دمای هوا نیز در فصل پاییز تا اندازه زیادی پایین‌تر از تابستان است. در پاییز، روزها کوتاه‌تر و شب‌ها طولانی‌تر می‌شوند. در بخش‌هایی از جهان در این فصل میزان بارش زیادتر می‌شود.

پاییز بهشت عکاسان است. برای اینکه شروع فصل پاییز را با یکدیگر جشن بگیریم در این مقاله تصاویری زیبا و رؤیایی از فصل پاییز برای شما کاربران عزیز گردآوری کرده‌ام تا با هم به تماشای زیبایی شکوهمند فصل پاییز بنشینیم. شاید الان در اتاق خود پشت کامپیوتر یا لپ‌تاپ نشسته‌اید و یک فنجان چای یا قهوه داغ کنارتان است و شاید در کافی‌شاپ کنار دوستانتان مشغول مطالعه‌ی این مقاله هستید. هر جا هستید امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید و از تماشای عکس‌های بسیار زیبا و دیدنی از فصل پاییز لذت ببرید.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری


درباره ما

    مجله اینترنتی فان روم
    مجله اینترنتی فان روم متفاوت ترین مجله تفریحی،خبری،آموزشی فارسی زبانان

آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 315
    کل نظرات کل نظرات : 9
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 29
    باردید دیروز باردید دیروز : 53
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 5
    بازدید هفته بازدید هفته : 148
    بازدید ماه بازدید ماه : 82
    بازدید سال بازدید سال : 1344
    بازدید کلی بازدید کلی : 244980

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 3.144.35.148
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :



چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

پشتيباني آنلاين

    ارتباط با مدیر

نظرسنجي

    سطح مطالب مجله اینترنتی فان روم را چگونه می بینید؟

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اینترنتی فان روم و آدرس www.funroom.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




امکانات جانبی