زشت ترین هواپیمای جهان!

جستجوگر پیشرفته سایت





ایرباس بلوگا، یک نوع هواپیمای باری است که برای انتقال بخش های تکمیل شده از هواپیماهای تولیدی ایرباس در کارخانجات این شرکت در نقاط مختلف اروپا به مراکز مونتاژ نهایی در شهرهای تولوز، پاریس و هامبورگ ساخته شده است. 

IMG13090516.jpg

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


همه ما در طول زندگی روزمره خود در شهر یا روستای خودمان در محل کار، مسیر خانه و …. خلاصه همه جا با صحنه ها و اتفاقاتی رو به رو میشویم شاید خیلی مهم نباشد ولی لحظه ای ما را به توقف و نگاه عمیق وا می‌دارد. که همیشه پس از آن به سادگی از آن عبور می‌کنیم. ولی چرا این لحظات زیبا ولی غیر مهم ثبت نشود؟ مانند ابتکاری که صفحه “everydayiran” در اینستاگرام انجام داده است و ما را به این ایده ترغیب کرده است که از شما عزیزان بخواهیم از این لحظات ساده عبور نکنید

پسر و دختری جوان زیر پل کالج در خیابان انقلاب تهران ایستاده‌اند.

salijoon.ws

سفالگری ظرف‌های سفالی را در برابر آفتاب می‌چیند تا خشک شوند. لالجین از شهرهای استان #همدان و مرکز سفالگری و محصولات چینی در ایران

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


پاریس با واژه هایی مانند هنر، شکوه و زیبایی توصیف می شود و مکانی فوق العاده برای معرفی دستاوردهای طراحی و مهندسی صنعت خودروسازی نیز محسوب می شود. اتو شو پاریس نخستین نمایشگاه خودرو جهان بوده و رویدادی بسیار مهم در این صنعت است که تولیدکنندگان مشهور خودرو آخرین مدل های مفهومی و تولیدی خود را در آن به نمایش می گذارند. تاریخچه برگزاری این نمایشگاه به سال 1898 باز می گردد و هر ساله برگزار می شود. در ادامه این مطلب نگاه کوتاهی به برخی از چهره های مطرح عرضه شده در نمایشگاه خودرو پاریس خواهیم داشت.


 

S A L I  J O O N

 

دیتر زچه، رئیس دایملر و رئیس بخش خودروهای مرسدس بنز در کنار مرسدس AMG GT محصول جدید این شرکت که جانشین مرسدس بنز SLS می شود.

 


S A L I  J O O N

خودرو بسیار زیبای آلفارومئو 4C اسپایدر توجهات بسیاری را در نمایشگاه خودرو پاریس به سوی خود جلب کرد.

 


S A L I  J O O N

خودرو مفهومی پژو 2008 DKR یکی از مدل های متمایز این خودروساز فرانسوی در اتو شو پاریس بود.

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

دیگر خودرو ها در ادامه مطلب:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


کاخ سفید (به انگلیسی: White House) محل کار و اقامت‌گاه رسمی رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا است.

به گزارش شفقنا از ویکی، امروزه کاخ سفید به سه قسمت منزل رئیس‌جمهور در مرکز، شاخه شرقی کاخ، و شاخه غربی کاخ تقسیم شده‌است. ساختمان کاخ سفید شامل شش طبقه‌است: طبقه همکف، طبقه کشور، طبقه دوم، طبقه سوم و دو طبقه زیرزمین. و مساحتی برابر ۵٬۱۰۰ متر مربع را می‌پوشاند. ۱۳۲ اتاق و ۳۵ دستشویی٫ پنج آشپز تمام وقت و روزانه حدود ۵٬۰۰۰ بازدید کننده دارد. کاخ سفید در شماره ۱۶۰۰(Pennsylvania Avenue NW) واقع شده‌است. به عنوان دفتر مجریه رئیس‌جمهور آمریکا واژه خانه سفید غالباً کنایه از کابینه ریاست جمهوری آمریکا است.

کاخ سفید در مالکیت سازمان پارک‌های ملی است. کاخ سفید بخشی از پارک ریاست‌جمهوری را دربر می‌گیرد.

این ساختمان بین سال‌های ۱۷۹۲ و ۱۸۰۰ با ماسه سنگ‌های سفید به سبک جورجیان (Georgian style) همزمان با ساخت شهر واشنگتن ساخته شد.

جان آدامز اولین رئیس جمهور آمریکا بود که در کاخ سفید اقامت نمود و از آن دوران کاخ سفید همواره محل اقامت رئیس جمهور وقت آمریکا بوده‌است. هنگامی که توماس جفرسون (۱۸۰۱)در کاخ سفید اقامت یافت با کمک مهندس معمار بنجامین هنری لاتروب بنای بیرونی کاخ رابا افزودن دو ستون گسترش داد.

کاخ سفید در سال ۱۸۱۴ (در طول جنگ ۱۸۱۲) توسط ارتش بریتانیا صدمه فراوان دید و محتویات آن به تاراج رفت ولی مدت زمان کمی بعد از ویرانی اقدام به بازسازی آن شد. در اکتبر سال ۱۸۱۷ رئیس جمهور آمریکا جیمز مونرو در کاخ سفید که فقط قسمتی از آن بازسازی شده بود اقامت یافت.[۲] کاخ سفید در طول سالیان متمادی چندین بار بازسازی و گسترش یافته‌است.

نام گذاری

بنای کاخ سفید در ابتدا «قصر ریاست جمهوری» یا عمارت ریاست جمهوری نامیده می‌شد. این بنا برای اولین بار در سال ۱۸۱۱ کاخ سفید نام گرفت. به روایتی در زمان بازسازی، این بنا را سفید کردند تا آثار سوختگی آن را بپوشانند واز آن زمان سفید نامیده شد. این روایت بی اساس است زیرا این بنا از زمان ساخت آن در سال ۱۷۹۸ سفید، رنگ شده بود.

این بنا در متون رسمی عمارت هیئت اجرایی نامیده می‌شد. اما در زمان ریاست جمهوری تئودور روزولت ۱۹۰۱ نام غیر رسمی کاخ سفید واشنگتن روی سرنامه‌های رسمی آن چاپ شد. در سرنامه‌های فعلی هم لغت کاخ سفید و واشنگتن در وسط صفحه چاپ می‌شود که به زمان کابینه فرانکلین دلانو روزولت بر می‌گردد. نظریه دیگری این است که نام کاخ سفید از نام مزرعه عمارت سفید (White House Plantation)که محل اقامت مارتا کاستیس واشنگتن(Martha Custis Washington) بود گرفته شده‌است. مزرعه عمارت سفید در بخش نیو کنت (New Kent County) در ایالت ویرجینیا(Virginia) واقع شده بود ودر قرن هیجدهم رئیس جمهور و همسرش در آن زندگی می‌کردند.

دفتر رئیس جمهور (دفتر بیضی شکل) و دفتر کارمندان رتبه بالای او با اتاقی برای ۵۰ کارمند و همچنین اتاق هیئت دولت که ملاقات‌های رئیس جمهور با هیئت دولت درآنجا صورت می‌گیرد در شاخه غربی کاخ سفید واقع شده‌است.

اتاق شرقی در طبقه اول، بزرگ‌ترین اتاق در اقامتگاه رئیس‌جمهوری آمریکا و معمولا محل برگزاری رویدادهای رسمی در کاخ سفید است.

شاخه شرقی که دارای یک دفتر اضافی است، در سال ۱۹۴۲ به کاخ سفید اضافه شد. این قسمت از کاخ سفید در سال ۱۹۷۷ علاوه براستفاده‌های سابق آن برای اولین بار دفتر کارکنان همسر رئیس جمهور آمریکا روزالین کارتر را نیز در خود جای داد. و از آن پس بطور رسمی «دفتر همسر رئیس جمهور» نام گرفت. شاخه شرقی در طول جنگ جهانی دوم به منظور پنهان کردن، ساختمان پناهگاه زیر زمینی که برای مواقع اضطراری ساخته شده بود، بنا شد. پناهگاه زیرزمینی مرکز عملیات اضطراری ریاست‌جمهوری نام گرفت.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


10423302_1464387867182312_5406636558838189501_n.jpg

 

 

10665193_1467000783587687_1640708682093037568_n.jpg

 

10678821_1465152890439143_8384575865909544953_n.jpg

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


زیبایی‌های جهان پیرامون ما گاه از قالب کلمات خارج می‌شوند. وقایعی که باید از نزدیک آنها را لمس کرد، تا شکوه و جذابیت واقعی آنها را حقیقتاً درک نمود. این عقیده‌ی عکاس با ذوقی است که یک سال تمام وقت گذارده تا مجموعه‌ای از عکس‌های طبیعی و جذاب از شفق قطبی را در کشور خود به ثبت برساند. زومیت را در مرور تلاش‌های او همراهی کنید.

پال یاکوبسِن (Pal Jakobsen)، عکاس نروژی است که  شب‌های سرد و منجمد کننده این ناحیه را به جان خریده تا مجموعه‌ای دیدنی از تصاویر مربوط به شفق قطبی در این منطقه را آماده کند. این عکاس خستگی ناپذیر، تمام سال گذشته را در اطراف خانه‌ی خود در حومه شهر سپری کرده تا بتواند در لحظه‌ و زمان مناسب، بهترین تصاویر از این رویداد تماشایی را ثبت و ضبط کند.
 

پال یاکوبسن، عکاس نروژی
 

او در این مورد می‌گوید:

"نمی‌توان زیبایی و عظمت شفق قطبی را در قالب کلمات بیان کرد، شما باید خود آن را از نزدیک تماشا کرده تا به بزرگی آن پی ببرید."

تمامی این تصاویر در ناحیه نارویک (Narvik)، برداشته شده‌اند که در جنوب مرز کوهستانی سوئد قرار گرفته است. در شمال نروژ می‌توان شفق قطبی را تقریباَ در هر نقطه‌ای مشاهده کرد. یاکوبسن اضافه می‌کند که انوار شمالی،  گاهی به آرامی در آسمان حرکت کرده و یا حتی به سرعت به رقص می‌پردازند، این بستگی به انرژی ذرات خورشیدی بوجود آورنده‌ی آنها دارد.

در ادامه همراه شما به تماشای گوشه‌ای از دستاوردهای یک ساله‌ی یاکوبسن می‌نشینیم.
 

S A L I  J O O N

S A L I  J O O N

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


یعنی آدم داغون میشه با دیدنه این عکسها... :D
 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


از فواید سرکه سیب بیشتر بدانید


سرکه سیب ‌را دوست سلامت خود بدانید. سرکه سیب محصول طبیعی تخمیر سیب خرد شده می باشد. الان هزاران سال است که از سرکه برای درمان بیماری های مختلف از آن استفاده می شود. با اینکه هنوز علم خیلی از ادعاها در رابطه با سرکه سیب را ثابت نکرده است، بااینحال از آن در زمینه های مختلفی از زیبایی گرفته تا سلامتی استفاده می گردد. بعضی از افراد سرکه سیب را با عسل مخلوط کرده و مصرف می نمایند.

نتایج تعدادی از تحقیقات نشان می دهند که سرکه سیب به کاهش قند خون کمک می نماید. سرکه سیب می تواند برای افراد دیابتی فوایدی داشته باشد. تحقیقات برروی حیوانات آزمایشگاهی نشان داد که سرکه سیب به کاهش کلسترول خون و فشار خون کمک می نماید، به سلامت قلب کمک کرده و از سرعت رشد سلول های سرطانی را کاهش می دهد. مطالعه‌ی مطلب زیر بیشتر شما را در جریان فواید این ماده‌ی غذایی قرار می‌دهد.


متوقف کردن سکسکه


به هنگام سکسکه، خوردن یک قاشق چای خوری سرکه سیب به دلیل مزه ترش آن به متوقف کردن آن کمک می کند.
 


دندان های سفیدتر


اگر می خواهید دندان هایی سفیدتر داشته باشید، غرغره کردن سرکه سیب در صبح توصیه می شود. سرکه سیب به از بین بردن لکه ها، باکتری های دهان و لثه و سفید کردن دندان ها کمک می کند. بعد از غرغره کردن مانند روزهای معمولی مسواک بزنید. دندان های خود را یک بار در هفته در صورت امکان با جوش شیرین بشویید، این کار نیز برای از بین بردن لکه ها و سفید شدن دندان ها موثر است. شما همچنین می توانید از نمک به عنوان خمیردندان جایگزین استفاده کنید. اگر لثه های شما احساس نرمی دارند به مسواک زدن با نمک در هر روز ادامه دهید.
 


رفع مشکلات معده


اگر مشکل معده شما مشکلی باکتریایی باشد یک جرعه از آب سرکه سیب به خاطر خاصیت آنتی بیوتیکی آن می تواند کارساز باشد. برخی از کارشناسان ادعا می کنند که سرکه سیب حاوی پکتین است که می تواند به تسکین اسپاسم روده کمک کند.
 


از بین بردن خستگی تمرین های ورزشی


انجام تمرین های ورزشی باعث ساخت اسید لاتیک در بدن می شود، و ایجاد خستگی می کند. گاهی نیز، این اسید به واسطه استرس های شدبد در بدن تولید می شود. اما اسیدهای آمینه در سرکه سیب مانند یک پادزهر عمل می کنند. سرکه سیب حاوی پتاسیم و آنزیم هایی است که احساس خستگی شما را رفع می کند. دفعه بعد که احساس خستگی کردید یک یا دو قاشق از سرکه سیب را با یک لیوان آب یا یک لیوان نوشیدنی سرد مخلوط کرده و نوش جان کنید و منتظر تاثیر شگفت انگیز آن بمانید.
  ...


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


 


 

خرد کردن پياز

هنگام پوست کردن پياز,ساقه هاي جعفري را بجويد يا يک تکه نان يا يک تکه چوب کبريت لاي دندانهايتان قرار دهيد.

 

رفع بو از ظروف

براي برطرف کردن بوي ظروف کافي است که کمي آب گرم مخلوط با گرد خردل روي آنها بريزيد و بشوييد,بعد با آب ساده شستشو دهيد و خشک کنيد.


ريختن نمک در نمکدان

براي اينکه هيچ وقت نمک در نمکدان شما بر اثر رطوبت به هم نچسبد و به راحتي از نمکدان بيرون بيايد چند دانه برنج در نمکدان بريزيد.


جلوگيري از سوختن شير

براي جلوگيري از سوختن شير در موقع جوشيدن لبهء ظرف را با روغن چرب کنيد.


چگونه نگه داري کردن پنير

بهترين راه براي نگه داشتن پنير,پيچيدن در کاغذ آلومينيومي است.خرده هاي پنير را هيچ وقت دور نريزيد, بلکه با چنگال له کرده و با سس سالاد مخلوط کنيد و روي سالاد بريزيد.در ضمن خرده هاي پنير را مي توانيد روي پورهء سيب زميني هم رنده کنيد و پوره را روي چراغ قرار دهيد تا لذيذتر شود.


چگونه پختن تخم مرغ شکسته

براي اينکه تخم مرغ ترک خورده را در آب بجوشانيد,قبل از اينکه آن را در آب بيندازيد,آهسته و آرام جاي ترک خوردگيهاي آن را آب ليمو يا نمک بزنيد.


چگونه باز کردن در بلوري بطري

هرگاه در بلوري بطري محکم شد يک قطعه پارچهء پشمی را در آب جوش زده و به گردن بطری بچینید در,آن باز می شود.


ترک خوردن سیب زمینی

برای اینکه سیب زمینی هنگام پختن ترک نخورد مقداری کره یا روغن قبل از پختن سیب زمینی روی آن بمالید.بدین ترتیب هم طعم بهتر و هم از ترک خوردن آن جلوگیری می شود.


برطرف کردن بوی پیاز از کارد یا چاقو

با بریدن چند هویج بوسیله کارد یا چاقویی که بوی پیاز می دهد منجر به از بین رفتن بوی پیاز می شود.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری


درباره ما

    مجله اینترنتی فان روم
    مجله اینترنتی فان روم متفاوت ترین مجله تفریحی،خبری،آموزشی فارسی زبانان

آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 315
    کل نظرات کل نظرات : 9
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 71
    باردید دیروز باردید دیروز : 53
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 7
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 5
    بازدید هفته بازدید هفته : 190
    بازدید ماه بازدید ماه : 124
    بازدید سال بازدید سال : 1386
    بازدید کلی بازدید کلی : 245022

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 18.117.216.36
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :



چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

پشتيباني آنلاين

    ارتباط با مدیر

نظرسنجي

    سطح مطالب مجله اینترنتی فان روم را چگونه می بینید؟

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اینترنتی فان روم و آدرس www.funroom.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




امکانات جانبی