تصاویری دردناک از خسارات سیل در شمال کشور

جستجوگر پیشرفته سایت





توفان و بارش شدید باران یکشنبه باعث طغیان رودخانه کرج و جاری شدن سیل در روستاهای سیجان، کندر و سرزیارت در منطقه ارنگه در جاده چالوس شد که خسارات سنگینی به این منطقه وارد کرد.


 
به گزارش فرارو، بیشترین خسارات وارده ناشی از طغیان رودخانه کرج و وقوع سیل در روستای سیجان، کندر و سرزیارت بوده است. تخريب لوله هاي آب در اثر این حادثه موجب كمبود و قطع آب آشاميدني در روستاهای مذکور گردید و چندین خانه نیز در این روستا تخریب شد.

 
براساس آخرین اطلاعات 6 نفر در حادثه سیل شب گذشته فوت شده‌اند که تاکنون 5 جنازه پیدا شده است.

 
همچنین بالغ بر 80 خودرو از بین رفته و خسارت وارد شده به این منطقه از سوی بنیاد مسکن برای منازل مسکونی و معابر، جهاد کشاورزی برای اراضی کشاورزی، آبفا برای آب شرب و مخابرات در حال ارزیابی است. عکس های امیرعلی رزاقی، حامد امیرنژاد، مازیار اسلامی و مرتضی تاجیک عکاسان مهر، صمد کردی عکاس ایسنا و عباس شریعتی عکاس تسنیم از خسارت سیل در چالوس را در زیر می بینید.


 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


تعداد دختران افغان که اعتراض خود به نابهنجاری‌های جامعه را در قالب موسیقی رپ بیان می‌کنند در حال افزایش است. 

سوسن فیروز یکی از مطرح‌ترین دختران رپ‌خوان افغان است. ترانه‌های سوسن فیروز در شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان بسیار به اشتراک گذاشته می‌شود. او در اکثر ترانه‌های خود به تبعیض جنسیتی اعتراض می‌کند. 

از دیگر گروه های فعال در عرصه موسیقی افغانستان گروه "کابل دریمز" است. گروه Kabul Dreams یا "رویاهای کابل" خود را اولین گروه راک افغانستان می‌نامد. آنها ریتم موسیقی غربی را به خوبی می‌شناسند. آن‌ها به زبان فارسی هم مسلط هستند. به این ترتیب در ترانه‌های این گروه کلام فارسی به خوبی روی ریتم غربی راک می‌نشیند. تصاویر رسانه‌های خارجی از گروه‌های رپ افغانستان را در ادامه می‌بینیم:


 

دانلود یکی از آهنگ های سوسن فیروز 
 
 
ادامه تصاویر و گزارشات در ادامه مطلب:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


رضوانی موتورز نام یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه تولید خودروهای سوپر اسپرت خاص و گرانقیمت است.کمپانی رضوانی موتورز توسط آقای فردیس رضوانی ( ایرانی الاصل ) تاسیس شده و هم اکنون در حال کار بر روی جدیدترین سوپر اسپرت خود با نام رضوانی بیست ( Rezvani Beast ) است.

 

با فردیس رضوانی آشنا شوید


 

فردیس رضوانی فعالیت حرفه‌ای خود را با طراحی و تولید خودروهایی مانند Vencer Sarthe آغاز کرد. او فرزند یک خلبان جنگنده‌ است و همین باعث ایجاد علاقه او نسبت به طراحی هواپیما و خودروهای عجیب شد. رویای او برای ساخت ابرخودروهای خاص با عملکرد متفاوت در نهایت منجر به بنیانگذاری شرکت خودروسازی و طراحی خودروی رضوانی شد. این شرکت برای اشخاص به‌صورت خصوصی خودرو طراحی می‌کند.

رضوانی تیمی قدرتمند از طراحان، تولید‌کنندگان و مهندسان را در اختیار دارد و از آنها در طراحی و ساخت خودروهای مسابقه پیشرفته استفاده می‌کند. سمیر سادیخوف یکی از طراحان برجسته تیم رضوانی است که تاکنون جوایز طراحی زیادی را از آن خود ساخته و به‌خاطر طراحی خودرهای استون مارتین DBC و فراری Xezri به شهرت رسیده‌است.سرانجام نسخه نهایی و تولیدی رضوانی بیست، به عنوان یک خودروی اسپرت خالص، خام و قدرتمند رسماً معرفی شد.

رضوانی موتورز و مالک ایرانی آن یعنی فردیس رضوانی، این خودرو را بر مبنای طراحی هواپیماهای جنگنده، سر و شکل داده است. سمیر سادیخف، طراح مشهور آذربایجانی، یک طراحی منحصر به فرد را برای این خودرو به سرانجام رسانده است.

بیست (Beast) روی شاسی و ساختار آریل اتم ۳ بنا شده است. در واقع این خودرو تنها ارائه یک بدنه آئرودینامیکی برای آریل اتم محسوب می‌شود. این بدنه شیک از جنس فیبر کربن با دماغه کشیده و رو به پایین خود، چراغ‌های کوچک و نگاه زهردار، هواکش‌های متعدد و بزرگ در جلو و پهلوها، اسپویلر جلو، دیفیوزر عظیم عقب و چرخ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی براق، متمایز از هر خودروی دیگری به نظر می‌رسد. شیشهٔ جلو بدون فریم و خودرو بدون سقف می‌باشد.

با ورود به کابین، فضایی بسیار ساده و خام را مشاهده خواهید کرد. صندلی‌ها تماماً از فیبر کربن بوده و نمایشگرهای دیجیتالی بزرگ همراه با سیستم سرگرمی سازگار با اپل CarPlay و فرمان اسپرت خودرو جلب نظر می‌کنند.قدرت این خودرو توسط یک پیشرانه چهار سیلندر 2/4 لیتری سوپرشارژر و توربوشارژر تأمین می‌شود. تقویت موتور باعث شده تا قدرت آن به ۵۰۰ اسب بخار برسد.با وجود وزن بسیار پایین ۷۴۸ کیلوگرمی خودرو و نسبت قدرت به وزن فوق‌العاده آن، این خودرو قادر است شتاب حیرت‌انگیز صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در 2/7 ثانیه ثبت نماید. البته بیشینه سرعت آن تنها ۲۶۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.قیمت پایه رضوانی بیست از ۱۶۵ هزار دلار آغاز می‌شود و ساخت هر دستگاه آن به گفته رضوانی، بین ۸ تا ۱۲ هفته زمان خواهد برد.

در ادامه شما را به دیدن تصاویری از خودروی سوپر اسپرت ایرانی-آمریکایی رضوانی بیست دعوت می کنیم:

  Rezvani-Beast-home-photo.jpg

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ليست صفحات

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری


درباره ما

    مجله اینترنتی فان روم
    مجله اینترنتی فان روم متفاوت ترین مجله تفریحی،خبری،آموزشی فارسی زبانان

آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 315
    کل نظرات کل نظرات : 9
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 77
    باردید دیروز باردید دیروز : 53
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 8
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 5
    بازدید هفته بازدید هفته : 196
    بازدید ماه بازدید ماه : 130
    بازدید سال بازدید سال : 1392
    بازدید کلی بازدید کلی : 245028

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 3.145.93.221
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :



چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

پشتيباني آنلاين

    ارتباط با مدیر

نظرسنجي

    سطح مطالب مجله اینترنتی فان روم را چگونه می بینید؟

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اینترنتی فان روم و آدرس www.funroom.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




امکانات جانبی