حال و هوای سوریه پس از پنج سال جنگ داخلی

جستجوگر پیشرفته سایت





گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
پنج سال از شروع جنگ داخلی در سوریه گذشت؛ جنگی که تاکنون سبب مرگ بیش از 260 هزار تن، مجروح و مصدوم شدن صدها هزار تن دیگر، فرار میلیونها تن از سوریه و بروز بحران و تنش در بخش بزرگی از خاورمیانه شده است. به گزارش فرادید، پنج سال پیش در ژانویه سال 2011 میلادی گروهی از مخالفان دولت بشار اسد در سوریه دست به مبارزه مسلحانه بردند و جنگی خسارت بار را در این کشور آغاز کردند که همچنان ادامه دارد و هر روز بر عمق خسارتهای آن افزوده می شود.

ناظران می گویند در پنجمین سال شروع جنگ داخلی در سوریه این کشور در حال حاضر میان رژیم اسد، گروههای کرد، داعش و مخالفین مسلح تقسیم شده است. در بعد اجتماعی نیز تراژدی بزرگی در حال وقوع است که منجر به بروز فاجعه وحشتناک انسانی در بسیاری از شهرهای سوریه شده و میلیونها تن را مجبور به جلای وطن کرده چرا که اساسا جایی دیگر برای زندگی در بسیاری شهرها باقی نمانده است.

شدت فجایع رخ داده در سوریه به حدی است که در این چند سال از وقوع جنگ، جمعیت سوریه از 23 میلیون نفر به زیر 19 میلیون نفر نزول کرده است. در این مدت مهاجرین که در قالب امواجی از پناهجویان به سوی اروپا نیز سرازیر شدند به دلیل فرار از کابوس زندگی در سوریه، مرگ در کوهستانهای سرد و غرق شدن در دریاهای عمیق را نیز به جان خریدند. در سالگرد آغاز جنگ داخلی در سوریه خبرگزاری رویترز تصاویری از ویرانه های سوریه منتشر کرده است که بیش از پیش عمق فاجعه را نشان می دهد. کشوری که روزگاری کانون ثروت و قدرت در خاورمیانه بوده است اکنون دیگر جای زندگی نیست. در این ایمیل نگاهی داریم به ویرانه های بر جای مانده از جنگ داخلی 5 ساله کشور سوریه ...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


حتی اگر بی‌خوابی مشکل همیشگی شما نباشد، احتمالاً تا به حال چند باری آن را تجربه کرده‌اید. همه‌ی ما می‌دانیم که خواب کافی و خوب در شب باعث می‌شود در طول روز احساس بهتری داشته باشیم و تصمیمات بهتر و عاقلانه‌تری بگیریم؛ اما حقایقی درباره‌ی خواب هستند که شاید کمتر درباره‌ی آن‌ها شنیده باشیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با راه‌های غلبه بر بی‌خوابی و افزایش کیفیت خواب آشنا شویم.

علیرغم اینکه نتایج تحقیقات حکایت از آن دارد که بدن انسان برای عملکرد به بهترین شکل ممکن نیاز به ۸ ساعت خواب در طول شب دارد، اکثر افراد کمتر از این میزان می‌خوابند. خواب کمتر از ۸ ساعت خطر بروز حمله‌ی قلبی، ابتلا به دیابت نوع ۲ و سرطان را افزایش داده و طول عمر را کاهش می‌دهد. بعد از ۱۷ تا ۱۹ ساعت بی‌خوابی، فعالیت مغز انسان شبیه کسی می‌شود که الکل خون او در سطح ۰.۰۵ قرار دارد. جالب است بدانید ۶۷ درصد افراد به نوعی از مشکل بی‌خوابی رنج می‌برند.

عوامل متعددی می‌توانند باعث بی‌خوابی شوند. استرس مرتبط با کار، نگرانی‌های مالی و مشکلات خانوادگی از جمله عواملی هستند که انسان را در طول شب‌ بیدار نگه می‌دارند. صرف نظر از اینکه چه عاملی موجب بی‌خوابی شما است، راهکارهای زیر می‌توانند به خواب شبانه‌ی بهتر کمک کنند.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0



 

اگر افراد ناموفق و شکست خورده، فقط کارهایی را انجام دهند که افراد موفق انجام میدهند، بدون شک در مدت کوتاهی نامشان را در لیست افراد موفق ثبت خواهند کرد…

اگر نخواهیم نقش شانس را در شکست و موفقیت 0% در نظر بگیریم (درحالی که افراد موفق بزرگ تاریخ اینطور فکر میکنند!) میتوانیم کاری کنیم در بعضی از عرصه های زندگی مان شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشیم.

در واقع، کارهایی وجود دارند که اگر انجام دهیم، احتمال موفق شدن مان افزایش پیدا خواهد کرد.
این کارها کدامند و چرا مهم اند؟

ما در این ایمیل برای شما 28 کار مهم، اضطراری و آینده سازی که افراد موفق انجام میدهند تا احتمال موفق شدن در زندگی شان را افزایش دهند را برای شما گردآوری کرده ایم؛ آنها را 3 بار بخوانید و مهم ترین ها را به نظر خودتان انتخاب و (از همه مهم تر…) یادداشت کنید.

 

همیشه یادتان باشد، افراد موفق…

    1. شکست هایشان را زیر ذره بین قرار میدهند و دلیل آنرا پیدا میکنند و آنرا در یادشان ثبت میکنند.
      تا مجددا این آزمایش منتهی به شکست را در آزمایشگاه زندگی انجام ندهند...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


از ابتدای امسال بر اساس مصوبه شواري اسلامي شهر تهران و تأييد فرمانداري ورود کنندگان غير مجاز به محدوده طرح ترافيک علاوه بر اينکه توسط پليس جريمه مي شوند بايد نسبت به پرداخت عوارض نیز اقدام کنند.
 
تشدید برخورد با ورود غیرمجاز به منطقه طرح ترافیک در راستاي کاهش ترافيک و آلودگي هواي شهر تهران انجام مي شود و بر اساس آن افرادي که به صورت غيرمجاز وارد محدوده طرح ترافيک مي شوند علاوه بر جريمه 20 هزار توماني، بايد عوارض ورود غير مجاز به طرح ترافيک را نيز بپردازند.
 
افراد متخلف در 24 ساعت اول ورود به منطقه طرح دو برابر مبلغ خريد آرم طرح ترافيک روزانه جريمه مي شوند و بعد از گذشت 24 ساعت این رقم به چهار برابر افزايش می یابد. با این حال گروهی با روش هایی پلاک خودروی خود را پنهان یا مخدوش می کنند و وارد این محدوده می شوند. اقدامی که با برخورد پلیس همراه خواهد بود. مهناز رحیم لو عکاس میزان گزارشی مصور از ترفندهای برخی برای ورود به محدوده طرح ترافیک برداشته که در زیر می بینید.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


تصاویری از جشن پیوند آسمانی 200 آتش نشان سه شنبه شب در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری


درباره ما

    مجله اینترنتی فان روم
    مجله اینترنتی فان روم متفاوت ترین مجله تفریحی،خبری،آموزشی فارسی زبانان

آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 315
    کل نظرات کل نظرات : 9
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 114
    باردید دیروز باردید دیروز : 53
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 11
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 5
    بازدید هفته بازدید هفته : 233
    بازدید ماه بازدید ماه : 167
    بازدید سال بازدید سال : 1429
    بازدید کلی بازدید کلی : 245065

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 3.17.28.48
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :



چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

پشتيباني آنلاين

    ارتباط با مدیر

نظرسنجي

    سطح مطالب مجله اینترنتی فان روم را چگونه می بینید؟

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اینترنتی فان روم و آدرس www.funroom.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




امکانات جانبی