منصف باشیم و با 24 سال خاطره فیتیله‌ای‌ها مدارا کنیم

جستجوگر پیشرفته سایت





گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


در پی جنجال شکایت بر علیه یکی از آیتم های "برنامه پربیننده و محبوب فیتیله" که در روز جمعه 15 آبان 94 از شبکه دو سیما پخش شد و بنا به گزارشهای متعددی که این روزها در تمام سرویس های خبری صدا و سیما و همینطور دیگر رسانه های جمعی، سایت های خبری و شبکه های اجنماعی به اطلاع عموم رسیده حاکی از متوقف شدن این برنامه که ویژه کودکان است بود ضمن اینکه مسئولان و عوامل دخیل در تولید و پخش این برنامه را متخلف خطاب کردند و طی اظهار نظرهایی که از افراد مختلف جریان یافت، به برکنار شدن برخی مدیران ذیربط از جمله مدیر گروه کودک شبکه دو انجامید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


از آغاز حمله داعش به عراق و سوریه زنان و دختران کرد که پیش از این در پادگان های نیروهای پیشمرگه تحت آموزش های نظامی قرار گرفته‌اند در نقاط مختلف عملیاتی در کنار مردان با داعش می‌جنگند.
 
هفته گذشته ویدئویی منتشر شد که نشان می‌داد زنان ایزدی عراق برای مقابله با گروه تروریستی داعش یک گروه نظامی تشکیل داده‌اند. این گروه نظامی متشکل از صد زن ایزدی پس از طی دوره‌های آموزشی آماده اعزام به مناطق عملیاتی می‌شوند. 
 
این اقدام زنان ایزدی در حالی صورت می گیرد که داعش از ابتدای انجام عملیات تروریستی در عراق بیش از هراز ایزدی را به قتل رسانده و علاوه بر اسیر و آواره کردن آن‌ها، زنانشان را به عنوان برده به فروش رسانده است.  
 
با این حال زنان داوطلب جنگ با داعش تنها ایزدی‌ها نیستند؛ از شروع درگیری‌ها در مناظق کردنشین عراق تعداد زیادی از دختران با حضور در واحدهای پیشمرگه زنان اعلام کرده‌اند که حاضراند سلاح به دست بگیرند و با داعش بجنگند.
 
در ۵۰ کیلومتری شمال غرب کرکوک یکی از پایگاه های نظامی کردستان عراق است که دختران داوطلب جنگ با داعش در آنجا آموزش می بینند؛ در این پادگان دختران کرد عبور از مناطق صعب العبور، نفوذ به مواضع دشمن، کسب اطلاعات از نیروهای دشمن، نصب کمین و همچنین استفاده از انواع مختلف سلاح ها نظیر خمپاره اندازها و رگبارها را یاد می گیرند و پس از سپری کردن دوره آموزشی در قالب واحد پیشمرگه زنان کرد به مناطق عملیاتی اعزام می شوند. پادگان های مشابهی نیز در اربیل، راس العین، قمیشلی و سنجار به زنان کرد برای نبرد با داعش آموزش می‌دهد.
 
عکس‌های زیر که در رویترز و خبرگزاری فرانسه منتشر شده است زنان کردی را نشان می‌دهد که در پادگان‌های نظامی آموزش می‌بینند و آماده اعزام به خط مقدم هستند.
 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


مار پیتون یکی از قدرتمندترین شکارچیان حیات وحش است که برخی گونه‌های آن حتی قدرت بلعیدن تمساح را نیز دارند. این بار اما یک مار پیتون پس از بلعیدن (تشی) جوجه تیغی می‌میرد که تصاویر آن تماشایی است.
 
هنگام دوچرخه سواری ما شاهد مناظر جذابی هستیم. اما یک دوچرخه‌سوار از بخت بدش با یک مار پیتون روبه‌رو شد که شکمش به شدت متورم شده بود. میزان تورم شکم مار پیتون به قدری بود که انگار یک آهو را بلعیده است!
 
این مار پیتون نگون‌بخت در کنار ذخیره‌گاه طبیعی «لیک الاند» در آفریقای جنوبی دیده شد. شاید باورتان نشود، اما طول این مار پیتون 4 متر بود. این در حالی است که مار پیتون در بهترین شرایط می‌‎تواند طولی معادل 7 متر داشته باشد. بنابراین، طول این مار کمی از نصف حالت ایده‌ال بزرگتر بود. طول عمر مارهای پیتون نیز  حدود 25 سال در بهترین شرایط است.
 
نکته‌ی جالب در مورد این مارها میزان کش آمدن آن‌ها است. مارهای پیتون می‌توانند هنگام بلعیدن طعمه، به اندازه‌های غیرقابل باوری جا برای آن باز کنند.
 
هیچ کس تا لحظه‌ی آخر حدسش را هم نمی‌زد که طعمه پیتون چیست. برخی می‌گفتند که احتمالا آهو است، چرا که شکمش زیاد باد کرده است. پس از اولین برش مشخص شد که این مار پیتون غول پیکر چه چیزی را شکار کرده است: یک (تشی) جوجه‌تیغی واقعا بزرگ. البته در همان اول کار نمی‌شد به راحتی حدس زد که طعمه یک جوجه تیغی بوده است.
 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برای دیدن مجموعه تصاویر کیک‌های جشن تولد، تعدادی از الگوهای جذاب و زیبای کیک‌های تولد دخترانه و پسرانه خوشمزه و خوشگل همراه ما باشید...

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


حسین رفیعی با این عکس عجیب از دوران جوانی اش هم یاد ایام قدیم را زنده کرد و هم اعلام کرد که در مقطعی از جوانی همراه با دوستانش در کار برج سازی بوده اند.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری


درباره ما

    مجله اینترنتی فان روم
    مجله اینترنتی فان روم متفاوت ترین مجله تفریحی،خبری،آموزشی فارسی زبانان

آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 315
    کل نظرات کل نظرات : 9
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 70
    باردید دیروز باردید دیروز : 53
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 7
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 5
    بازدید هفته بازدید هفته : 189
    بازدید ماه بازدید ماه : 123
    بازدید سال بازدید سال : 1385
    بازدید کلی بازدید کلی : 245021

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 3.149.252.37
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :



چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

پشتيباني آنلاين

    ارتباط با مدیر

نظرسنجي

    سطح مطالب مجله اینترنتی فان روم را چگونه می بینید؟

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اینترنتی فان روم و آدرس www.funroom.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




امکانات جانبی