ده برتری iOS و اندروید در تقابل با هم

جستجوگر پیشرفته سایت





 

۱۰ دلیل برای برتری iOS در تقابل با اندروید

 

دلیل برتری سیستم عامل iOS تنها به بخش نرم‌افزار مربوط نمی‌شود بلکه سخت‌افزار آیفون نیز مکملی بی‌نظیر برای آن است. همچنین آیفون به راحتی با دیگر گجت‌های اپل مانند مک‌ها و اپل واچ هماهنگ شده و کار می‌کند. آیا دلایل دیگری وجود دارد که نشان از برتری iOS در تقابل با اندروید داشته باشند؟

در ادامه به مرور ۱۰ دلیل که باعث برتری iOS بر اندروید می‌شوند، خواهیم پرداخت.

 

۱. کار کردن با آن بسیار راحت است

علی‌رغم ادعای سازندگان گوشی‌های اندرویدی که می‌گویند رابط کاربری آن‌ها بسیار ساده بوده و کار با آن آسان است اما باید گفت که کار با آیفون با اختلاف فاحشی آسان‌تر از رقبای اندرویدی خود است. تمامی اپلیکیشن‌ها در آیفون در دسترس شما هستند و برای یافتن آن‌ها نیاز به صرف زمان طولانی ندارید.

شاید برای برخی افراد تغییر نکردن ظاهر iOS از زمان معرفی آن تا به امروز نکته‌ای منفی به حساب آید اما همین موضوع باعث سادگی کار با آن شده است و در واقع سیستم عامل اپل امروزه نیز همان‌گونه عمل می‌کند که در سال ۲۰۰۷ میلادی عمل می‌کرده است.

درست است که آیفون در گذر سال‌ها امکاناتی مانند سیری و مرکز کنترل را به iOS خود افزوده است اما با وجود این ویژگی‌ها نیز کار با آن حتی برای اولین بار نیز نیاز به هیچ آموزشی ندارد.

 

۲. بروزرسانی‌های نرم‌افزاری در زمان نیاز...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


پارک آبی جزیره استوایی در آلمان این پارک آبی که در ۶۵ کیلومتری جنوب برلین قرار داره، یه جزیره خیلی هیجان انگیزه که فضای داخلی بی نظیرش، حس  و حال جزایر هاوایی رو بهتون القا می کنه. اینجا اونقدر بزرگه که  مساحتش به اندازه ۸ زمین فوتباله و میشه مجسمه آزادی آمریکا رو بطور ایستاده در محوطه ش قرار داد. آب تمیز، سونا، رستوران، هتل، محیطی برای کودکان و برنامه های تفریحی باعث میشه که مراجعه کنندگان روز فوق العاد ای در این پارک داشته باشن. یکی از هیجان انگیزترین بخش های این پارک آبی، اقامت در شب هست که می تونین به انتخاب خودتون توی چادر روی ماسه ها بخوابید و یا توی اتاق های لوکس.

این ساختمان یک کاراژ بزرگ در زمان جنگ جهانی بوده است. در واقع یک آشیانه برای تعمیرات کشتی ها و هواپیما ها بوده. این آشیانه یکی از بزرگترین سازه های بشر است که بدون ستون پا بر جا است. در حال حاضر این سازه به یک جاذبه گردشگری در آلمان تبدیل شده است. به یک تفریحگاه و جزیره مصنوعی در وسط خشکی. این تفریحگاه که مساحتش به اندازه 8 زمین فوتبال است با داشتن سرپوش میتواند حتی در زمستان هم پذیرای مسافرانش باشد. علاوه بر ساحل جنگل های استوایی نیز در این تفریحگاه شبیه سازی شده است که با 50 هزار درخت تزئیین شده است.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


کرمان - میمند روستایی صخره ای در دهستان میمند با تاریخ ۸ تا 12هزار سال در ۳۸ کیلومتری شمال شرقی شهرستان شهربابک در استان کرمان قرار دارد.میمند متعلق به قرون دوم و سوم میلادی است. این روستا دارای ۴۰۶ کوچه و ۲۵۶۰ اتاق می باشد.ساکنان این روستا دارای آداب و رسوم خاص هستند و در زبان و گویش آن ها هنوز از کلمات پهلوی ساسانی استفاده می شود. میمند یکی از سومین اثر تاریخی کرمان است که در فهرست میراث جهانی به ثبت رسید.
 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


www.ROZANEHONLINE.com

http://www.rozanehonline.com

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بر اساس گزارش مجله فوربس، ثروت ۴۰۰ پولدار برتر آمریکایی از مجموع ثروت ۱۵۰ میلیون آمریکایی دیگر بیشتر است؛ اما در مورد افرادی که در میان طبقه فقیر و ثروتمند قرار دارند چطور؟ طبقه متوسط؟ شاید شما هم در طبقه متوسط قرار داشته باشید؛ یعنی هنوز نه فقیر هستید و نه پولدار. بر اساس اطلاعات و آماری که طی دو دهه‌ی اخیر منتشر شده است، به نظر می‌رسد طبقه متوسط در حال کوچک شدن است؛ یعنی در آینده‌ای نه چندان دور شباهت کمتری به طبقه متوسط خواهید داشت. به احتمال زیاد یا فقیر خواهید بود و یا ثروتمند. دوست دارید کدام طرف باشید؟

اگر می‌خواهید طرف پولدارها باشید باید مثل ثروتمندان بی اندیشید. در ادامه ۱۰ تفاوت اساسی طبقه متوسط با پولدارها را بررسی می‌کنیم تا درس‌های لازم را یاد بگیرید:

 

۱-طبقه متوسط در راحتی زندگی می‌کنند، پولدارها به دنبال سختی هستند

پیتر مک ویلیامز می‌گوید: ” به دنبال زندگی در سختی ناشی از کار و تلاش فراوان باشید چون زندگی در راحتی به تمام شدن منابع و مشکلات منتهی می‌شود. زندگی در سختی ممکن است خوشایند نباشد، ولی بهای کوچکی است که برای رسیدن به یک زندگی رؤیایی می‌دهید...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


سیستم‌عامل اندروید امکانات بسیار زیادی دارد و افراد زیادی مشتاق استفاده از این سیستم‌عامل جذاب هستند. در کنار این امکانات، در برخی مواقع مشکلاتی هنگام استفاده از آن رخ میدهد که باعث نارضایتی کاربران آن می‌شود. خوشبختانه ۹۹ درصد این مشکلات با انجام دادن چند گام ساده قابل حل می‌باشد. در این مقاله به بررسی ۲۰ مشکل رایج و راه‌های حل آن در اندروید می‌پردازیم.

اغلب مشکلات کاربران سیستم‌عامل اندروید را می‌توان تنها با چند گام ساده مرتفع ساخت و لذت کار با اندروید را بیش از پیش ساخت. با زومیت و ارائه‌ی 20 راهکار برای حل 20 مورد از این مشکلات همراه شوید.

 

۱. Google play store کار نمی کند

اگر در اجرای پلی‌استور با مشکل مواجه شدید، ممکن است یک حافظه‌ی پنهان خراب شده وجود داشته باشد. اکثر اوقات، با پاک کردن این حافظه مشکل حل می‌شود. برای این کار به مسیر settings/apps/all بروید .گوگل پلی استور را پیدا کنید و wipe cache and data را بزنید و بعدگوشی را ریستارت کنید.

۲. فضا کافی نیست (insufficient space on device )

اندروید معمولا یک فضای ذخیره‌سازی ثابت را برای برنامه‌ها اختصاص می‌دهد که کاربران نمی‌توانند آن را افزایش دهند. بنابراین گاهی اوقات ممکن است با وجود اینکه فضای ذخیره‌سازی زیادی هم داشته باشید با این ارور مواجه شوید.

آسان‌ترین راه برای آزاد کردن فضا، حذف کردن برنامه هاست. با این حال، اگر شما از برنامه‌های موزیک مانند برنامه Spotify استفاده می کنید شاید پیدا کردن محل ذخیره فایل‌های این برنامه زیاد آسان به نظر نرسد. سریعترین راه برای آزادسازی حافظه، استفاده برنامه‏‏‌های آزادسازی حافظه مانند CCleaner می باشد. همچین اگر شما دوست دارید کل حافظه را به صورت بصری ببیند و بتوانید به محل ذخیره و اندازه آنها دسترسی پیدا کنید، می توانید از برنامه DiskUsage استفاده کنید.

 

۳. پلی‌استور برنامه‏‏‌ها را دانلود نمی کند...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برج ایفل در شمار آثار ارزشمند معماری جهان است که اکنون به سمبل فراموش نشدنی شهر پاریس تبدیل شده است. سال گذشته، طبقه‌ی نخست این برج شاهد یک سری تغییرات و بازسازی‌های متعدد بود که ظاهر و امکانات آن را تا حدودی بهبود بخشید. در ادامه به روند بازسازی و تغییرات انجام شده در این برج خواهیم پرداخت.

پاریس شهر زیبایی است، این شهر القاب متعددی دارد. از جمله آن را شهر نور(la ville lumiere) و عروس شهرهای جهان نامیده‌اند. القابی که با توجه به پیشینه‌ی غنی ادبی و فرهنگی این شهر و درخشش شب هنگام آن، چندان هم جای تعجب ندارد.

گروه سرگرمی ROZANEH

روزنه آنلاین

در سال 2014، غرفه‌های موجود در طبقه‌ی اول برج تماشایی شهر پاریس ایفل، مورد مرمت و بازسازی کلی قرار گرفتند. این بازسازی زیر نظر "Agence moatti-riviere" ، صورت گرفت. بررسی‌های تکنیکی نشان داد که به جای یک سری تغییرات جزئی، بهتر است این غرفه‌ها به طور کامل بازسازی شده و شاهد تغییر و تحولی عمیق‌تر باشند...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


گروه سرگرمی ROZANEH

www.ROZANEHONLINE.com

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


عکس آتلیه ای پدر و پسر هنرمند، صدرالدین و سینا حجازی که یکی از پیشکسوتان عرصه بازیگری و دیگری از موفق های نسل نوی موسیقی است.

 

salijoon.ws

 

کول بازی های اشکان خطیبی در یک سلفی ترکیبی که با صدای سوت و جمله «آقای عزیز رو چمنا نخواب!» به پایان رسید.
 

salijoon.ws


 

- علی گوردون تیراختورین آخیر اویونین؟
- هن سعید جان، لاب اعصابیمی چورلادی!

گوشه ای از دیالوگ علی دایی و سعید معروف در حاشیه مراسم افطار رئیس جمهور با ورزشکاران که به گوش خبرنگار ما رسیده بود...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


توفان و بارش شدید باران یکشنبه باعث طغیان رودخانه کرج و جاری شدن سیل در روستاهای سیجان، کندر و سرزیارت در منطقه ارنگه در جاده چالوس شد که خسارات سنگینی به این منطقه وارد کرد.


 
به گزارش فرارو، بیشترین خسارات وارده ناشی از طغیان رودخانه کرج و وقوع سیل در روستای سیجان، کندر و سرزیارت بوده است. تخريب لوله هاي آب در اثر این حادثه موجب كمبود و قطع آب آشاميدني در روستاهای مذکور گردید و چندین خانه نیز در این روستا تخریب شد.

 
براساس آخرین اطلاعات 6 نفر در حادثه سیل شب گذشته فوت شده‌اند که تاکنون 5 جنازه پیدا شده است.

 
همچنین بالغ بر 80 خودرو از بین رفته و خسارت وارد شده به این منطقه از سوی بنیاد مسکن برای منازل مسکونی و معابر، جهاد کشاورزی برای اراضی کشاورزی، آبفا برای آب شرب و مخابرات در حال ارزیابی است. عکس های امیرعلی رزاقی، حامد امیرنژاد، مازیار اسلامی و مرتضی تاجیک عکاسان مهر، صمد کردی عکاس ایسنا و عباس شریعتی عکاس تسنیم از خسارت سیل در چالوس را در زیر می بینید.


 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری


درباره ما

    مجله اینترنتی فان روم
    مجله اینترنتی فان روم متفاوت ترین مجله تفریحی،خبری،آموزشی فارسی زبانان

آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 315
    کل نظرات کل نظرات : 9
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 32
    باردید دیروز باردید دیروز : 53
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 5
    بازدید هفته بازدید هفته : 151
    بازدید ماه بازدید ماه : 85
    بازدید سال بازدید سال : 1347
    بازدید کلی بازدید کلی : 244983

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 18.119.104.238
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :



چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

پشتيباني آنلاين

    ارتباط با مدیر

نظرسنجي

    سطح مطالب مجله اینترنتی فان روم را چگونه می بینید؟

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اینترنتی فان روم و آدرس www.funroom.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




امکانات جانبی