رده‌بندی رضایت‌مندی مشتریان برند‌های خودروسازی جهان

جستجوگر پیشرفته سایت





www.ROZANEHONLINE.com

 رضایت‌مندی مشتریان یکی از مهم‌ترین هدف‌های خودروسازان است. از مراجعه مشتری برای خرید و برخورد فروشندگان با وی تا ارایه خدمات پس از فروش حتی پس از اتمام گارانتی، همگی در تفکر مشتری نسبت به برند خودروی خود تاثیر گذار است. 

موفقیت اصلی برند‌های ژاپنی را می‌توان به ارایه خودرو‌های با کیفیت و خدمات پس از فروش مشتری پسند دانست. به نحوی که برندهایی مثل تویوتا و هوندا در بسیاری از کشورها در صدر این رده‌بندی قرار دارند. برای بررسی لیست کامل این رده‌بندی با ما همراه باشید.

کشور ایالات متحده را می‌توان یکی از رقابتی ترین بازارهای جهان دانست. مردم در ایالات متحده روی برند خاصی تعصب ندارند و همواره با تحقیق بهترین محصول را برای خرید انتخاب می‌کنند. به همین دلیل نیز معمولا رده‌بندی فروش محصولات مختلف در این کشور برای تولیدکنندگان حائز اهمیت است زیرا علاوه بر پتانسیل فروش بالای محصولات، می‌توانند از عملکرد خود نیز ارزیابی مناسبی داشته باشند.

با توجه به موارد ذکر شده ما به بررسی لیست رضایت‌مندی مشتریان در زمینه برندهای خودروسازی در ایالات متحده پرداخته‌ایم. بر اساس آمار سازمان رضایت مشتریان این کشور، نمره کلی میزان رضایت مصرف کنندگان از خودرو‌های خود برای سومین سال متوالی افت داشته است و نسبت به سال ۲۰۱۴، ۳.۷ واحد کاهش را تجربه کرده است. کلاس فارنل مدیر عامل این سازمان در این خصوص افزود:

خودروهای کنونی نسبت به نمونه‌های ۱۰ سال گذشته پیشرفت بسیاری کرده‌اند اما این آمار زنگ خطری است برای خودروسازان در رابطه با کیفیت محصولات تولیدی خود. تعداد خودروهای فراخوانده شده برای اعمال تعمیرات لازم به بیشترین میزان خود رسیده است که با توجه به تکنولوژی‌های تولید پیشرفته نباید شاهد این روند باشیم.

از ۲۷ برند بررسی شده تنها آکورا و بی‌ام‌و در جلب رضایت مشتریان موفق عمل کرده‌اند و ۱۵ برند دیگر در این زمینه نسبت به سال ۲۰۱۴ افت کرده‌اند. به طور کلی خودروسازان ژاپنی بهترین عملکرد را داشته‌اند و فورد نیز در میان خودروسازان هم‌ وطن خود بالاترین نمره رضایت‌مندی را بدست آورده است.

در ادامه به لیست کامل میزان رضایت‌مندی مشتریان می‌پردازیم:

۱- لکسوس...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


یابان‌ها بخش اعظمی از جغرافیای کره‌ی زمین را در بر گرفته‌اند که به دلیل داشتن آب و هوای خاص، پوشش گیاهی و جانوری مخصوص به خود دارند. بخش وسیعی از خاک سرزمین پهناورمان، ایران، را نیز بیابان‌ها پوشانده‌اند. قدم زدن بر روی شن‌های روان، خیره شدن به آسمان پر‌ ستاره و تماشای مناظر بکر و پوشش گیاهی ویژه، تجربیات نابی هستند که تنها با سفر به بیابان به دست می‌آیند. در این مقاله با زیبا‌ترین صحراهای روی کره‌ی زمین آشنا خواهیم شد. در ادامه با ما همراه باشید.

وادی رم (Wadi Rum)، اردن

روزنه آنلاین

ذیب (Theeb) نام فیلمی است که در بیابان‌های اطراف وادی رم در اردن فیلم‌برداری شده است. این فیلم داستان پسر نوجوانی به نام ذیب را نقل می‌کند که در سال ۱۹۱۶ و در زمان سقوط امپراطوری عثمانی، یک افسر بریتانیایی را در بیابان راهنمایی می‌کند. کارگردان این فیلم، از بادیه‌نشینان عرب به عنوان بازیگر استفاده کرده‌است، بادیه نشینانی که ۱۲۰۰۰ سال است که در این منطقه سکونت دارند. این فیلم، مناظر بی نظیری از بیابان وادی رم را به تصویر می‌کشد. برج‌های ماسه‌سنگی مناطق حفاظت شده و دره‌های گسترده، به گونه‌ای در این فیلم به نمایش در می‌آیند که بینندگان را به بازدید از آن ترغیب می‌کنند. گر‌چه امروزه صنعت گردشگری اردن، به دلیل منازعات و جنگ در کشور‌های همسایه، با مشکل مواجه شده‌است...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


حسین شکوهی نام آب میوه فروشی است که با وجود قطع عضو با دستان آهنی اقدام به فروش آب میوه به مشتریان می کند.

 
حسین شکوهی آبمیوه فروشی است که در خیابان ملت تهران آبمیوه فروشی می کند. وی با وجود نداشتن دو دست با دستی آهنی آب میوه را برای مشتریانش اماده می‌کند.

هرگز فراموش نکنیم معلولیت محدودیت نیست...

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


گاهی اوقات حرکات شما از آن چه می گویید اهمیت بیشتری پیدا می کند. نگاهی به این ده روش برای استفاده از زبان بدن به منظور کسب برتری بیندازید.

شما بدن تان را کنترل می کنید، اما بدن تان نیز شما را کنترل می کند. ژست های ساده هرکدام تاثیر شگرفی بر نحوه تفکر، احساس یا عملکرد شما دارند.

اما این موضوع بدان معنا نیست که شما برای سود بردن از زبان بدن باید ورزشکار یا بندباز باشید. شما کماکان می توانید خودتان باشید. فقط با این تفاوت که الان می توانید خود بهتری از خود بسازید.

 

10 راز در مورد زبان بدن آدم های موفق
 


در این جا ده روش خوب را به شما معرفی می کنیم:



1- دراز بکشید، خلاق تر باشید

براساس گفته دکتر دارن لیپنیکی، استاد دانشگاه ملی استرالیا، دراز کشیدن می تواند به خلاقیت بیشتر منجر شود.

او می گوید: «ممکن است خلاقانه ترین افکار زمانی به ذهن ما برسد که به پشت دراز کشیده ایم. یکی از دلایل این موضوع این می تواند باشد که ماده شیمیایی نور آدرنالین در زمانی که ایستاده ایم بیشتر آزاد می شود و این ماده مانع توانایی ما در تفکر خلاقانه است.»

اکنون شما بهانه بسیار خوبی برای درازکشیدن و تفکر دارید.



2- دستان تان را به سینه بزنید، مصمم تر باشید...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


instagram_lie_photos_02.jpg

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


تماشای مناظر اطراف از زاویه‌ای متفاوت، همواره جالب توجه و غافلگیر کننده بوده است. جایی که دنیایی متفاوت، جایگزین مناظری می‌شود که هر روز در مقابل چشمان‌مان رژه رفته و تازگی و جذابیت خود را از دست داده‌اند. عکاسی نیویورکی  در قالب تصاویر هوایی، چشم‌اندازی متفاوت را از این شهر به نمایش گذارده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 
 عکاس نیویورکی جِفری میلستاین (Jeffry milstein)، را می‌توان یک عاشق خستگی ناپذیر هنر عکاسی هوایی دانست. او که متولد لس انجلس است در سال 1968 در رشته‌ی معماری از دانشگاه برکلی فارغ‌التحصیل شد. اما او خیلی زود جذب دنیای عکاسی شده و دوربین به دست به ثبت تصاویر خیره‌کننده و جالب توجه پرداخت.

جفری میلستاین

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0



 

دختر خانوما دقت کردین وقتی ظرف می شورین حتی ظرفای تمیزم میارن تا دوباره بشورین . ظرفای توی یخچال هم خالی می کنن میارن اگر عکس العمل نشون ندیم که ظرفای همسایه رو هم میارن !!!

 

S A L I J O O N

 

دختره قیافش شبیه دورخیزه الاغه
بعد اومده نوشته: قبل زل زدن تو چشای من، فاتحه دلتو بخون!!!
.
.
.
اگه اعتماد به نفس اینو، شعله پخش کن داشت،الان مشعل المپیک بود.

 

S A L I J O O N

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری


درباره ما

    مجله اینترنتی فان روم
    مجله اینترنتی فان روم متفاوت ترین مجله تفریحی،خبری،آموزشی فارسی زبانان

آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 315
    کل نظرات کل نظرات : 9
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 16
    باردید دیروز باردید دیروز : 53
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 5
    بازدید هفته بازدید هفته : 135
    بازدید ماه بازدید ماه : 69
    بازدید سال بازدید سال : 1331
    بازدید کلی بازدید کلی : 244967

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 18.220.64.128
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :



چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

پشتيباني آنلاين

    ارتباط با مدیر

نظرسنجي

    سطح مطالب مجله اینترنتی فان روم را چگونه می بینید؟

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اینترنتی فان روم و آدرس www.funroom.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




امکانات جانبی