مجله اینترنتی فان روم

جستجوگر پیشرفته سایت





به به چه شروعی! عکسی زیبا از زوج هنرمند و دوست داشتنی تئاتر در روز تولد مشترکشان. محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور. تبریک این روز به هر دو عزیز، علی الخصوص جامعه تئاتر کشور.

 

گروه اینترنتی سالیجون
 

اگر این عکس را یک نمودار آماری در نظر بگیریم، میتوان آن را روند تغییرات درصد تورم در کشور در ده دوازده سال اخیر دانست! امیدواریم این نمودار به اسدالله یکتای عزیز ختم شود!
 

گروه اینترنتی سالیجون

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


 

بسیاری از ما، برای پولدار شدن به دنبال فرمول‌های سری و پیچیده می‌گردیم درحالیکه بسیاری از ثروتمندان موفق جهان، بدون توجه به این فرمول‌های پر رمز و راز، با تلاش خودشان و از راه‌های ساده به این موفقیت دست یافته‌اند.قصد داریم اندکی عمیق‌تر به ماجرا نگاه کنیم و ببینیم بعضی از موفق‌ترین ثروتمندان جهان واقعا چگونه فکر می‌کنند و به اعتقاد آنها، شما برای ثروتمند شدن به چه چیز نیاز دارید تا صفرهای بیشتری را جلوی رقم حساب بانکی خود اضافه کنید؟

چگونه پولدار شویم؟ این سوالی است که خیلی‌ها هر روز از خود می‌پرسند؛ برخی از ثروتمندان مشهور ثروتمندزاده هستند و برخی نیز به واسطه خوش‌شانسی پولدار شده‌اند. بسیای دیگر نیز از مزایایی بهره‌مند بوده‌اند که خیلی از ما از آنها محروم بوده‌ایم. اما اگر از ثروتمندانی که با پشتکار خودشان پولدار شده‌اند، رمز موفقیتشان را بپرسید، قطعا به شما خواهند گفت که آنها الزاما از سایر مردم باهوش‌تر نیستند و هیچ‌وقت هم متکی به فرمول‌های پیچیده و فوق محرمانه پولدار شدن که ما از آنها بی‌ اطلاع هستیم، نبوده‌اند. آنها در عوض، موفقیت خود را با تلفیقی از عشق و پشتکار فراوان به علاوه دُز بی‌خطری از لجاجت و سرسختی تضمین کرده‌اند.

در این گزارش، به نقل از پایگاه اینترنتی چیت‌شیت، قصد داریم اندکی عمیق‌تر به ماجرا نگاه کنیم و ببینیم بعضی از موفق‌ترین ثروتمندان جهان واقعا چگونه فکر می‌کنند و به اعتقاد آنها، شما برای ثروتمند شدن به چه چیز نیاز دارید تا صفرهای بیشتری را جلوی رقم حساب بانکی خود اضافه کنید؟

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


در زندگی همه ما پیش آمده که برخی اصطلاحات را بدون دانستن ریشه و وجه تسمیه اش بکار ببریم و یا یک رسم و آداب خاص را به صرف تقلید از پیشینیان خود، بدون اینکه بدانیم چیست و از کجا آمده انجام داده باشیم. شاید اصلاً این موضوع برای شما اهمیت نداشته باشد و از بکار بردن اصطلاح و انجام دادن آن رسم بدون دانستن اصل و ریشه آن هم راضی بوده باشید، ولی جالب بودن قضیه و اینکه شاید دانستن آن برای شما هم جذاب باشد، ما را بر آن داشت که مطلبی با عنوان «دانستنی های جالب» را به صورت سریالی برای شما تدارک ببینیم و در اختیارتان قرار بدهیم.
 

 این مطلب علاوه بر پرداختن به موضوعات بالا، دانستنی ها و نکات جالب، به برخی از باورهای غلطی که بین مردم رایج است نیز پرداخته و سعی در اصلاح آنها خواهد داشت. امیدواریم مورد استقبالتان قرار بگیرد:


بهترین روغن از نظر سلامت، روغن حیوانی است. روغن کنجد و زیتون هم بهترین روغن گیاهی هستند.

 

S A L I J O O N

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ده‌ها هزار عاشق امام رضا (ع) از جاده برفی ملک آباد منتهی به مشهد مقدس در حرکتند و تلاش می‌کنند خود را تا روز شنبه بیست یکم آذر ماه مصادف با روز شهادت این امام بزرگوار به حرم مطهر ایشان برسانند.
 
در روزهای اخیر حدود 19 هزار زائر پیاده رضوی وارد مشهد مقدس شدند که از این تعداد 4 هزار نفر از محور نیشابور و 3 هزار نفر از محور قوچان وارد مشهد مقدس شده‌اند.
 
برای اسکان زائران در 6 محور منتهی به مشهد مقدس ظرفیت اسکان 35 هزار نفر زائر پیش‌بینی شده است. در روزهای اخیر زائران پیاده در جاده منتهی به مشهد با برودت و سرمای هوا مواجه شده‌اند. از سوی اتحادیه خشکشویان مشهد در محور تردد زائران پیاده لباس‌های زائران در این محور شست‌وشو و خشک تحویل زائران شد.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


یک شایعه‌ای که احتمالا بارها به گوش شما هم خورده، اینه که "غذاهای تایلندی" رو نمی‌شه خورد! بدمزه هستند! یا حتی احتمالا برخی در تصورات خودشون، غذاهای تایلندی رو ترکیبی از سوسک و موش و عقرب می‌دونند؛ در صورتی که به هیچ عنوان اینطور نیست.

من تا حالا 3 بار به تایلند سفر کردم و شهرهای بانکوک، پاتایا، چیانگ‌مای، چیانگ‌رای، جزیره ساموئی، پوکت، کرابی و چند تا جزیره کوچیک دیگه در جنوب رو دیدم.

واقعیتش با اینکه همیشه علاقه‌مند بودم تا غذاهای محلی هر منطقه‌ای رو، چه در داخل و چه در خارج، امتحان کنم اما راستش به جز آخرین سفرم که با پریسا رفتم هیچ‌وقت درست و حسابی غذاهای تایلندی رو امتحان نکرده بودم.

مهم‌ترین نتیجه‌ای که در سفر آخر گرفتم این بود که در سفرهای قبلی، اشتباه بزرگی مرتکب شدم و سبک و مزه "غذاهای تایلندی" با اون چیزی که متاسفانه در ایران بین مردم شایعه کاملا متفاوته!!

شاید باور کردن این موضوع که من و پریسا دل‌مون برای "Thai food" تنگ می‌شه همون‌قدر برای شما سخت باشه که ازتون بخوام باور کنید "سمی بودن دم مارمولک" فقط یک افسانه‌ است. اگر قرار باشه دوباره به تایلند سفر کنیم، حتما یکی انگیزه‌هامون "Thai food" خواهد بود.

با توجه به اینکه شکم‌گردی، همیشه یکی از لذت‌های سفر بوده و هست، تصمیم گرفتم تا 5 تا از غذاهای دوست‌داشتنی تایلندی رو بهتون معرفی کنم تا شما هم اگر سفری به تایلند داشتید، از لذت خوردن غذاهای تایلندی محروم نمونید.


1- Pad Thai (نودل سرخ شده) - این خوشمزه لعنتی

برای اینکه کمی بتونید تصور کنید چه قدر این غذا دوست‌داشتنی بود همین بس که بگم پریسا 3 روز آخر سفر 17 روزه‌مون، به جز صبحانه، باقی وعده‌های غذایی رو Pad Thai خورد.

تمام پیش‌فرض‌های ذهنی‌تون رو دور بریزید. Pad Thai شما را می‌خواند.

"Pad Thai" در واقع نودل سرخ شده برنج هستش. رشته‌های نواری سفیدرنگ نودل برنج که تو ایران ندیدم تا حالا. این نودل‌ها رو با سس‌های مختلف سرخ می‌کنند. می‌تونید پدتای خودتون را با گوشت مرغ، گاو، خوک، میگو و... سفارش بدید.

"Pad Thai" رو در هر رستوران تایلندی و بیشتر غذافروشی‌های خیابانی می‌تونید پیدا کنید.

گروه سرگرمی ROZANEH

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


در این تصاویر ساکنان منازل به احترام درخت دیوار خانه خود را به طریقی ساخته که آسیبی به درختان نرسد و حاضر به قطع درخت نشدند و همین امر زیبایی خاصی به خانه آنها بخشیده.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


در پی جنجال شکایت بر علیه یکی از آیتم های "برنامه پربیننده و محبوب فیتیله" که در روز جمعه 15 آبان 94 از شبکه دو سیما پخش شد و بنا به گزارشهای متعددی که این روزها در تمام سرویس های خبری صدا و سیما و همینطور دیگر رسانه های جمعی، سایت های خبری و شبکه های اجنماعی به اطلاع عموم رسیده حاکی از متوقف شدن این برنامه که ویژه کودکان است بود ضمن اینکه مسئولان و عوامل دخیل در تولید و پخش این برنامه را متخلف خطاب کردند و طی اظهار نظرهایی که از افراد مختلف جریان یافت، به برکنار شدن برخی مدیران ذیربط از جمله مدیر گروه کودک شبکه دو انجامید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


از آغاز حمله داعش به عراق و سوریه زنان و دختران کرد که پیش از این در پادگان های نیروهای پیشمرگه تحت آموزش های نظامی قرار گرفته‌اند در نقاط مختلف عملیاتی در کنار مردان با داعش می‌جنگند.
 
هفته گذشته ویدئویی منتشر شد که نشان می‌داد زنان ایزدی عراق برای مقابله با گروه تروریستی داعش یک گروه نظامی تشکیل داده‌اند. این گروه نظامی متشکل از صد زن ایزدی پس از طی دوره‌های آموزشی آماده اعزام به مناطق عملیاتی می‌شوند. 
 
این اقدام زنان ایزدی در حالی صورت می گیرد که داعش از ابتدای انجام عملیات تروریستی در عراق بیش از هراز ایزدی را به قتل رسانده و علاوه بر اسیر و آواره کردن آن‌ها، زنانشان را به عنوان برده به فروش رسانده است.  
 
با این حال زنان داوطلب جنگ با داعش تنها ایزدی‌ها نیستند؛ از شروع درگیری‌ها در مناظق کردنشین عراق تعداد زیادی از دختران با حضور در واحدهای پیشمرگه زنان اعلام کرده‌اند که حاضراند سلاح به دست بگیرند و با داعش بجنگند.
 
در ۵۰ کیلومتری شمال غرب کرکوک یکی از پایگاه های نظامی کردستان عراق است که دختران داوطلب جنگ با داعش در آنجا آموزش می بینند؛ در این پادگان دختران کرد عبور از مناطق صعب العبور، نفوذ به مواضع دشمن، کسب اطلاعات از نیروهای دشمن، نصب کمین و همچنین استفاده از انواع مختلف سلاح ها نظیر خمپاره اندازها و رگبارها را یاد می گیرند و پس از سپری کردن دوره آموزشی در قالب واحد پیشمرگه زنان کرد به مناطق عملیاتی اعزام می شوند. پادگان های مشابهی نیز در اربیل، راس العین، قمیشلی و سنجار به زنان کرد برای نبرد با داعش آموزش می‌دهد.
 
عکس‌های زیر که در رویترز و خبرگزاری فرانسه منتشر شده است زنان کردی را نشان می‌دهد که در پادگان‌های نظامی آموزش می‌بینند و آماده اعزام به خط مقدم هستند.
 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


مار پیتون یکی از قدرتمندترین شکارچیان حیات وحش است که برخی گونه‌های آن حتی قدرت بلعیدن تمساح را نیز دارند. این بار اما یک مار پیتون پس از بلعیدن (تشی) جوجه تیغی می‌میرد که تصاویر آن تماشایی است.
 
هنگام دوچرخه سواری ما شاهد مناظر جذابی هستیم. اما یک دوچرخه‌سوار از بخت بدش با یک مار پیتون روبه‌رو شد که شکمش به شدت متورم شده بود. میزان تورم شکم مار پیتون به قدری بود که انگار یک آهو را بلعیده است!
 
این مار پیتون نگون‌بخت در کنار ذخیره‌گاه طبیعی «لیک الاند» در آفریقای جنوبی دیده شد. شاید باورتان نشود، اما طول این مار پیتون 4 متر بود. این در حالی است که مار پیتون در بهترین شرایط می‌‎تواند طولی معادل 7 متر داشته باشد. بنابراین، طول این مار کمی از نصف حالت ایده‌ال بزرگتر بود. طول عمر مارهای پیتون نیز  حدود 25 سال در بهترین شرایط است.
 
نکته‌ی جالب در مورد این مارها میزان کش آمدن آن‌ها است. مارهای پیتون می‌توانند هنگام بلعیدن طعمه، به اندازه‌های غیرقابل باوری جا برای آن باز کنند.
 
هیچ کس تا لحظه‌ی آخر حدسش را هم نمی‌زد که طعمه پیتون چیست. برخی می‌گفتند که احتمالا آهو است، چرا که شکمش زیاد باد کرده است. پس از اولین برش مشخص شد که این مار پیتون غول پیکر چه چیزی را شکار کرده است: یک (تشی) جوجه‌تیغی واقعا بزرگ. البته در همان اول کار نمی‌شد به راحتی حدس زد که طعمه یک جوجه تیغی بوده است.
 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برای دیدن مجموعه تصاویر کیک‌های جشن تولد، تعدادی از الگوهای جذاب و زیبای کیک‌های تولد دخترانه و پسرانه خوشمزه و خوشگل همراه ما باشید...

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ليست صفحات

تعداد صفحات : 32


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری


درباره ما

    مجله اینترنتی فان روم
    مجله اینترنتی فان روم متفاوت ترین مجله تفریحی،خبری،آموزشی فارسی زبانان

آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 315
    کل نظرات کل نظرات : 9
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 25
    باردید دیروز باردید دیروز : 53
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 5
    بازدید هفته بازدید هفته : 144
    بازدید ماه بازدید ماه : 78
    بازدید سال بازدید سال : 1340
    بازدید کلی بازدید کلی : 244976

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 3.141.27.244
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :



چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

پشتيباني آنلاين

    ارتباط با مدیر

نظرسنجي

    سطح مطالب مجله اینترنتی فان روم را چگونه می بینید؟

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اینترنتی فان روم و آدرس www.funroom.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




امکانات جانبی