جذاب‌ترین پروژه های انرژی جایگزین در جهان

جستجوگر پیشرفته سایت





از هیدروژن و انرژی خورشیدی تا استفاده از چوب، پروژه های انرژی جایگزین جالب توجه ای در سراسر دنیا اجرایی شده و یا مراحل ساخت خود را دنبال می کنند. پروژه های مرتبط با انرژی های خورشیدی و بادی با توجه به محبوبیت بیشتر ممکن است بیش از سایر موارد مد نظر قرار بگیرند اما این به معنای نادیده گرفتن بسیاری پروژه های انرژی جایگزین دیگر نیست. در ادامه این مطلب نگاهی به برخی از برترین پروژه های انرژی جایگزین خواهیم داشت.

 

نیروگاه خورشیدی ایوانپاه

S A L I  J O O N

نیروگاه خورشیدی ایوانپاه در بیابان موهاوی و در نزدیکی مرز ایالت های کالیفرنیا و نوادا قرار گرفته است. این پروژه با همکاری NRG، برایت سورس، گوگل و بکتل اجرایی شده و بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان است. ایوانپاه از 347 هزار آیینه رو به خورشید برای تولید 392 مگاوات برق سود می برد.

 

ایستگاه های سوختگیری هیدروژن

S A L I  J O O N

شرکت آلمانی لیند که در زمینه تولید گازهای صنعتی فعال است نخستین خط تولید ایستگاه های سوختگیری هیدروژن را افتتاح کرده تا هر چه بیشتر شبکه عرضه خودروهای دوستدار محیط زیست را تقویت کند. خودروهای هیدروژنی که در رقابت با خودروهای الکتریکی و هیبریدی هستند از سلول هایی استفاده می کنند که برای تولید برق، اکسیژن و هیدروژن را در هوا ترکیب می کنند.

 

کامیون با سوخت پروپان

S A L I  J O O N

یونایتد پارسل سرویس، بزرگترین شرکت پیک جهان، در اوایل سال 2014 از خرید یک هزار دستگاه کامیون تحویل بار که سوخت پروپان مصرف می کنند و نصب 50 ایستگاه سوخت گیری در آمریکا خبر داد. بر همین اساس، ناوگان بزرگ خودروهای سوخت جایگزین این شرکت هرچه بیشتر گسترش می یابد...

جذاب‌ترین پروژه های انرژی

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


10255616_931135430260372_1273716781314036506_n.jpg

 

...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


سالن تجاری برابوس، در واقع یک نام فانتزی برای مرسدس اسپرینتر قهرمان داستان ماست که یک خودروی دابل لوکس است نه صرفاً لوکس.

 

شاهکار جدید تجاری برابوس
 


ستاره‌های تلویزیون، حاکمان کشورهای غیر دموکراتیک، فوتبالیست‌ها و حتی ثروتمندانی که می‌خواهند یک دفتر تجاری متحرک و مجلل داشته باشند به دنبال چنین خودروی شگفت‌انگیزی هستند. این نسخه از مرسدس بنز اسپرینتر توسط برابوس به سریع‌ترین وسیله نقلیه تجاری در بزرگراه‌های بریتانیا و یک هواپیمای جت خصوصی لوکس برای جاده تبدیل شده است. خب می‌خواهیم ببینیم که این برابوس چیست؟ یک خودروی پرزرق‌وبرق که آب دهان هر لوکس بازی را جاری می‌کند؟؟؟ البته که هست ولی این خودرو چیزهای دیگری برای نشان دادن نیز دارد. این خودرو مجهز به رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی، چراغ‌های LED هوشمند و پنجره مشبک سراسر کروم می‌باشد.

 

شاهکار جدید تجاری برابوس
 


قسمت جذاب داستان زمانی است که می‌خواهیم ببینیم قلب تپنده این هیولای لوکس چیست؟؟؟ پیشرانه اسپرینتر هم همانند سایر محصولات برابوس دستکاری‌شده و این خودرو را به یک غول بی شاخ و دم تبدیل کرده است که در زیر کاپوت خود یک موتور V8 AMG با توربوی دوقلوی قدرتمند دارد که درنهایت 838 اسب بخار خالص را به راننده این خودرو هدیه می‌دهد. البته گشتاور این خودرو در 1000 نیوتون بر متر محدود شده است که اگر نمی‌شد. بعد از چند کیلومتر رانندگی تایرهای این خودرو کاملاً از بین می‌رفتند...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


 

مایکروسافت بصورت رسمی از نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل ویندوز با نام Windows 10 رونمایی کرد! وقتی همه فکر می‌کردند که نسخه‌ی بعدی ویندوز با نام ویندوز ۹ منتشر خواهد شد، مایکروسافت عدد ۱۰ را برای ویندوز بعدی انتخاب کرد. این سیستم‌عامل با نام رمز Windows TH و نام‌های دیگری همچون Windows X، Windows One نیز شناخته می‌شد. اما چه تغییراتی در ویندوز ۱۰ اعمال شده است؟

مایکروسافت دقایقی پیش و در خلال کنفرانس اختصاصی خود، نسخه‌ی جایگزین ویندوز ۸ را با نام ویندوز ۱۰ رونمایی کرد.

مایکروسافت از ویندوز ۱۰ به عنوان جامع‌ترین پلتفرم دنیا یاد می‌کند. پلتفرمی که از طیف وسیع سخت‌افزارهای مختلف در قالب یک راه‌حل جامع پشتیبانی می‌کند. جو بلفیور از مایکروسافت به این نکته اشاره کرد که میلیون‌ها مشتری این شرکت هنوز از سیستم‌عامل ویندوز ۷ استفاده می‌کنند و رمودندی‌ها مایل هستند تا آن‌ها را تشویق به بروز رسانی به نسخه‌ی ۱۰ ویندوز کنند. مایکروسافت در ویندوز ۱۰ تغییراتی اعمال کرده تا نظر مثبت کاربران قدیمی ویندوز را نیز جلب کند.

تری میرسون در کنفرانس امروز مایکروسافت گفت که ویندوز ۱۰، تجربه‌ی مناسب و صحیح مربوط به هر ابزاری را ارائه می‌کند. در ویندوز ۱۰ شما شاهد رابط کاربری سازگار با ابزار مورد استفاده خود را خواهید داشت. این بدین معناست که وقتی در حال استفاده از کامپیوتر هستید، ویندوز طوری تغییر شکل پیدا می‌کند تا همه‌چیز برای استفاده از ماوس و صفحه‌کلید فراهم شود. اگر از ویندوز بر روی تبلت استفاده کنید، آن وقت رابط کاربری ویندوز برای استفاده در ابزارهای لمسی تغییر شکل می‌یابد. می‌توان ویندوز ۱۰ را در واقع ترکیبی از ویندوز ۷ و ویندوز ۸ دانست.

ویندوز 10

در ویندوز ۱۰ رابط کاربری مدرن در کنار منوی استارت سنتی که در ویندوز ۸ حذف شده بود قرار می‌گیرد و از این رو احتمالا کاربرانی که به دلیل حذف این منو، مایل به استفاده از ویندوز ۸ نبودند، از ویندوز ۱۰ استقبال کنند. منوی استارت کمی از نظر ظاهری تغییر کرده است تا با گرافیک مدرن و زبان طراحی مسطح مایکروسافت سازگار شود. اگر کاربر بخواهد هنوز می‌تواند به محیط مترو یا مدرن ویندوز و کاشی‌های زنده نیز دسترسی داشته باشد.

مایکروسافت در کنفرانس امروز گفت: در ویندوز ۸ وقتی کاربر یک اپلیکیشن مدرن را اجرا می‌کرد وارد یک محیط متفاوت می‌شد. ما در ویندوز ۱۰ نمی‌خواهیم این وضعیت دوگانگی ایجاد شود. کاربری که بخواهد از PC استفاده کند به راحتی قادر خواهد بود تا رابط کاربری آشنا به همراه صفحه‌کلید و ماوس را تجربه کند.

در ویندوز ۱۰ سیستم جستجو نیز بهبود یافته است و حالا وقتی به دنبال موضوع خاصی بگردید علاوه بر نتایج گردآوری شده از اطلاعات موجود در کامپیوترتان، اطلاعات مرتبط در وب نیز لیست می‌شوند.

.

.

.

به ادامه مطلب بروید:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


 

 

با این ترفند یاد می‌گیرید که چگونه کارت گرافیک رایانه‌تان را تقویت کنید و از بازی کردن لذت ببرید.
grafic-card2323
اگر از آن دسته کسانی هستید که علاقه زیادی به بازی های رایانه ای دارید و در حال بازی کردن گرافیک رایانه شما کند شده و بازی با دشواری انجام می شود با این ترفند می توانید کارت گرافیک خود را تقویت کنید و از بازی کردن لذت ببرید.
ابتدا بر روي آيکون My Computer در دسکتاپ راست کليک کرده و Propeties را انتخاب کنيد.

در پنجره باز شده به تب Advanced رفته و از قسمت Startup and Recovery روي دکمه Setting کليک کنيد.
rrrrr2222
 
ادامه آموزش را در ادامه مطلب دنبال كنيد:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


آلکس با یک حساب سر انگشتی می‎گوید اگر قرار بود در بسته‎هایی که می‏خرد، هیچ برچسب تکراری نباشد، برای تکمیل آلبوم 639 تایی پانینی، باید 450 پوند (حدود 2.5 میلیون تومان) هزینه کند! اما او حالا با استفاده از مدادهای نقاشی همسرش و قرض گرفتن یک آلبوم تکمیل شده از یکی از دوستان، قصد کرده‎ با همسرش روزی 20 برچسب بکشند تا روز فینال، آلبوم کامل شده باشد.

پایگاه خبری تحلیلی هدانا (HODANA.IR):

تب جام‌جهانی، ابتکار زوج ولزی را جهانی کرده است. هر چهارسال یک‌بار با داغ‌شدن تنور جام‎‌جهانی، علاقه مندان فوتبال –به خصوص اروپایی‎ها- از نوجوان تا میانسال ، برچسب‎های بازیکنان  حاضر در جام جهانی را خریداری و آلبوم مخصوص این برچسب ها را تکمیل می کنند. آلبوم های معروفی که سالهاست بازارش در روزهای برگزاری جام جهانی داغ می شود و خریدارانش باید با جمع کردن برچسب بازیکنان حاضر در جام جهانی و تکمیل صفحه مربوط به هرتیم، آن آلبوم را کامل کنند.

اما در این میان یک زوج هنرمند ولزی با یک اقدام ابتکاری اقدام به نقاشی کردن تصویر بازیکنان در این آلبوم کرده‎اند.

 

عکس یادگاری الکس و همسرش با صفحه مخصوص ایران در آلبوم جام جهانی

 

پول اضافی نداشتیم، نقاش شدیم

«آلکس پراچت» در گفتگویی اختصاصی با «مجله مهر» در معرفی خود می‎گوید: «من و همسرم سیان هر دو 30 ساله هستیم و دو سال است با هم ازدواج کرده‎ایم. اصلیت هر دو نفرمان از شهر نیوپورت در ولز است اما در حال حاضر ساکن آکسفورد (انگلیس) هستیم. خودم هم فوتبالیست بوده ام و در دسته‎های پایین‎تر در تیم "یونیون استریت اف.سی" سابقه بازی دارم. »

 

باقي متن را در ادامه مطلب دنبال كنيد:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


به گزارش دنیای صنعت، بعد از اینکه بخش ورزشی یاهو، حقیقی را به یکی از تیترهای اصلی خود بدل کرد حالا در جدیدترین اتفاق، بخش مد سایت گاردین از استایل بدنی گلر تیم ملی ایران تعریف کرده است.

به نوشته این سایت، اگر چه بازی تیم‌های ملی ایران و نیجریه یکی از کسل کننده‌ترین بازی‌های جام جهانی بود اما دروازه‌بان ایران به خاطر استایل مویش همه را میخکوب کرد. چگونه یک ورزشکار حرفه‌ای می تواند 90 دقیقه اینگونه استایل موی خود را حفظ کند؟! می توان او را از این حیث با جیمز آرگنت بازیگر و خواننده انگلیسی مقایسه کرد.

جالب اینکه این بازیگر جوان انگلیسی، تنها 5 ماه از دروازه‌بان تیم ملی ایران بزرگ‌تر است و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان جوان این کشور است.

 

مقایسه تیپ حقیقی با بازیگر انگلیسی! +تصویر

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


منوها و کدهای مخفی مقولهٔ جدیدی برای گوشی‌های هوشمند نیستند. حتی در گوشی‌های بسیار قدیمی می‌توانستیم با شماره‌گیری کدهای عجیب به قسمت مخفی گوشی راه پیدا کنیم که اطلاعات فنی در مورد سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی در اختیارمان می‌گذاشت.
hidden-android
منوها و کدهای مخفی مقولهٔ جدیدی برای گوشی‌های هوشمند نیستند. حتی در گوشی‌های بسیار قدیمی می‌توانستیم با شماره‌گیری کدهای عجیب به قسمت مخفی گوشی راه پیدا کنیم که اطلاعات فنی در مورد سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی در اختیارمان می‌گذاشت.
احتمالاً کد #۰۶#* را شنیده‌اید که بر روی تمام گوشی‌ها کار می‌کند و با گرفتن آن کد IMEI به نمایش درمی‌آید. IMEI کد مشخصه‌ای است که برای هر گوشی منحصربه‌فرد می‌باشد. درصورتی‌که گوشی شما به سرقت برود می‌توانید با اپراتور تلفن همراهتان تماس بگیرید و با اعلام کد IMEI بخواهید آن گوشی را مسدود کنند.

 
براي مشاهده ادامه متن به ادامه مطلب برويد:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


 
 
این چمدان 6 کیلوگرمی که با موتور الکتریکی کار می کند و قابل راندن هم هست، ایده یک مخترع آماتور چینی به نام "ها لیانگاچی" است. این چمدان در بهترین حالت که شارژ کامل است می تواند دو فرد بزرگسال با وزن متوسط را با سرعت 20 کیلومتر بر ساعت تا مسافت 60 کیلومتر حمل کند.
 
 
 
 
این چمدان یک جی پی اس هم دارد که می تواند شما را در فرودگاه یا خیابان راهنمایی کند. در اصل این چمدان، یک اسکوتر است که به چمدانی متصل شده و موتور الکتریکی در کنار آن قرار داده شده است. مخترع این چمدان دیگر از اتوبوس استفاده نمی کند و روزانه با چمدانش به محل کار می رود.
 
 
 
به گفته"ها" نزدیک به 10 سال است روی این پروژه کار می کند و حالا به نتیجه رسیده است. این اختراع قرار است در مسابقات مختلف خودرویی شرکت کند و احتمال برنده شدن این طرح بسیار بالاست.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


در جذابترین گروه اینترنتی عضو شوید

به ادامه مطلب برويد:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ليست صفحات

تعداد صفحات : 6


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری


درباره ما

    مجله اینترنتی فان روم
    مجله اینترنتی فان روم متفاوت ترین مجله تفریحی،خبری،آموزشی فارسی زبانان

آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 315
    کل نظرات کل نظرات : 9
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    باردید دیروز باردید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 18.119.158.89
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :



چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

پشتيباني آنلاين

    ارتباط با مدیر

نظرسنجي

    سطح مطالب مجله اینترنتی فان روم را چگونه می بینید؟

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اینترنتی فان روم و آدرس www.funroom.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




امکانات جانبی