تصاویر شگفت انگیز ماهواره ای از زمین

جستجوگر پیشرفته سایت





 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بدن هرکدام از ما دارای ویژگی‌های خاص فیزیکی است، بعضی از این‌ ویژگی‌ها مثبت هستند و برخی دیگر منفی، در این مطلب قصد داریم نگاهی به ترفند‌های عکاسی داشته باشیم که نکات منفی بدن را در حین عکاسی پنهان می‌کنند.

 

salijoon.ws
 


ظاهر لاغرتر با تغییر زاویه بدن

گفته می‌شود که ظاهر فرد حدود نیم‌کیلو در عکس بیشتر دیده می‌شود. اگر مستقیم جلوی دوربین بایستید کاملاً بدیهی است که نمای تمام بدن شما در مقابل دوربین قرار گرفته است. اما اگر زاویه ۴۵ درجه‌ای در مقابل دوربین داشته باشید و در حالیکه دست خود را به کمر زده‌اید وزن بدن را بر روی پای عقب خود منتقل کنید، ظاهری لاغرتر پیدا خواهید کرد.

پیتر هارلی، عکاس معروف مدلینگ، معتقد است، قسمت اتصال گردن و چانه یکی از نواحی مهم در عکاسی چهره است. به گفته وی در حین عکس‌برداری چهره، سعی کنید زوایای مختف سر و گردن را حتماً در نظر داشته باشید.

سه قانون طلایی نیز برای لاغر دیده شدن در عکس‌ها وجود دارد که ذکر آنها خالی از لطف نیست:

قانون اول: هرگز کنار فردی لاغر عکس نگیرید، به خصوص اگر هر دو یک لباس پوشیده باشید!
قانون دوم: در عکس‌های دسته‌ جمعی، سعی کنید شما نزدیک‌ترین فرد به دوربین نباشید.
قانون سوم:از هر وسیله‌ای برای پوشاندن شکم خود استفاده کنید.
نکته جالب و مهم: از دست‌ها غافل نشوید به جای قرار دادن دست‌ها در کنار بدن،‌سعی کنید آنها را دور کمر حلقه کنید.
آخرین ترفند: لباس‌های تیره بپوشید.

 

salijoon.ws
 


سعی کنید تصویر شما قسمت بیشتری از کادر عکاسی را پُر کند

بیل هارتِر نویسنده کتاب Portrait Photographer Handbook این تکنیک را برای افرادی که صورت لاغر دارند بسیار مؤثر می‌داند.

در تصاویری که از چهره با نمای نزدیک گرفته میشو‌د، سعی بر این باشد تا صورت با زاویه‌ای در کادر قرار گیرد که یکی از گوش‌ها در انتهای پرسپکتیو عکس باشد.

در این تکنیک نیز نوع پوشش تأثیر زیادی دارد، ترکیب‌ لباس‌های روشن و نور ملایم در پشت زمینه، انتخاب مناسبی می‌باشد. برای مثال پوشیدن کت‌ اسپرت با رنگ روشن برای آقایان باعث جلوه بیشتر صورت سوژه در عکس می‌شود، خانمها نیز بهتر است از لباس‌های کرک و پشم‌دار استفاده کنند.

اگر میانه خوبی با عکس‌هایی که در گذشته از شما گرفته شده است ندارید، سعی کنید این احساس را در حین عکس‌برداری پنهان کنید چرا که احساس به عکس جدید نیز منتقل می‌شود.

توصیه می‌شود عکاس قبل از عکس‌برداری تا سه بشمرد. در این حین بهتر است چشم‌های خود را بسته و نفس عمیق بکشید، دقیقاً قبل از شماره سه، نفس را بیرون داده و همزمان چشم‌ها را باز و با لبخند به دوربین نگاه کنید. این تکنیک باعث می‌شود چهره شما خونسرد و طبیعی در عکس ظاهر شود...

به ادامه مطلب مراجعه کنید:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


امروزه اسمارت فون ها یا همان گوشی های های هوشمند به همراه همیشگی ما مبدل شده اند.گجت هایی که دیگر بسیار فراتر از یک تلفن برای ما کارایی داشته و یک لحظه قادر به جداشدن از آنها نیستیم.خب حالا که اینقدر به این ابزار های جدید وابسته هستیم بهتر است تا باور های غلط خود را در مورد آنها تغییر دهیم.در این مطلب نگاهی داریم به هفت مورد از باور های غلط افراد در مورد گوشی های هوشمند ، با گجت نیوز همراه باشید ، شاید شما هم یک یا چند مورد از این باورهای غلط را در مورد اسمارت فون ها داشته باشید.

 

از یک Task Killer استفاده کنید تا سرعت گوشی اندرویدی را افزایش دهید

« یک Task Killer برای حذف خودکار برنامه‌هایی که رم را اشغال کرده‌اند و در حال حاضر از آنها استفاده نمی‌‌کنید، به کار بگیرید. با این کار سرعت گوشی‌تان افزایش می‌یابد » ولی این فقط یک شایعه است؛ برنامه‌هایی که در کش ذخیره شده‌اند در صورت استفاده دوباره با سرعت بیشتری بازیابی می‌شوند.

شما نباید از یک Task Killer برای حذف برنامه‌های موجود در لیست برنامه‌های اخیر استفاده کنید، در اندروید چنین برنامه‌هایی در پس زمینه به صورت غیرفعال نگه‌داری می‌شوند و با محدودیت کمتری اجرا می‌شوند، نیازی نیست که این برنامه‌ها را ببندید مگر اینکه به درستی کار نکنند، در واقع با حذف برنامه‌ها از کش، گوشی اندرویدی آهسته‌تر کار خواهد کرد.

 

باید باتری گوشی را قبل از شارژ آن به طور کامل تخلیه کنید!

مطمئنا، بسیاری از افراد اجازه نمی‌دهند که باتری گوشی قبل از شارژ آن به طور کامل تخلیه شود. اما برخی از مردم ممکن است که تکنولوژی‌ باتری‌های قابل شارژ قدیمی را به خاطر داشته باشند وقتی که باتری گوشی ۸۰ درصد شارژ دارد، تردید دارند که آن را شارژ کنند یا نه!

در باتری‌های لیتیوم-یون مدرن نیازی نیست قبل از شارژ مجدد، گوشی باتری به طور کامل تخلیه شود. هر وقت که دل‌تان خواست گوشی را خاموش کنید و یا کل شب گوشی را شارژ کنید. در واقع، شما می‌توانید باتری گوشی‌های هوشمند را در هر زمان که دوست دارید و هرچقدر که دل‌تان می‌خواهد، شارژ کنید.

 5باور غلط دیگر را درباره تلفن های اندرویدی خود در ادام هطلب دنبال کنید:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


رضوانی موتورز نام یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه تولید خودروهای سوپر اسپرت خاص و گرانقیمت است.کمپانی رضوانی موتورز توسط آقای فردیس رضوانی ( ایرانی الاصل ) تاسیس شده و هم اکنون در حال کار بر روی جدیدترین سوپر اسپرت خود با نام رضوانی بیست ( Rezvani Beast ) است.

 

با فردیس رضوانی آشنا شوید


 

فردیس رضوانی فعالیت حرفه‌ای خود را با طراحی و تولید خودروهایی مانند Vencer Sarthe آغاز کرد. او فرزند یک خلبان جنگنده‌ است و همین باعث ایجاد علاقه او نسبت به طراحی هواپیما و خودروهای عجیب شد. رویای او برای ساخت ابرخودروهای خاص با عملکرد متفاوت در نهایت منجر به بنیانگذاری شرکت خودروسازی و طراحی خودروی رضوانی شد. این شرکت برای اشخاص به‌صورت خصوصی خودرو طراحی می‌کند.

رضوانی تیمی قدرتمند از طراحان، تولید‌کنندگان و مهندسان را در اختیار دارد و از آنها در طراحی و ساخت خودروهای مسابقه پیشرفته استفاده می‌کند. سمیر سادیخوف یکی از طراحان برجسته تیم رضوانی است که تاکنون جوایز طراحی زیادی را از آن خود ساخته و به‌خاطر طراحی خودرهای استون مارتین DBC و فراری Xezri به شهرت رسیده‌است.سرانجام نسخه نهایی و تولیدی رضوانی بیست، به عنوان یک خودروی اسپرت خالص، خام و قدرتمند رسماً معرفی شد.

رضوانی موتورز و مالک ایرانی آن یعنی فردیس رضوانی، این خودرو را بر مبنای طراحی هواپیماهای جنگنده، سر و شکل داده است. سمیر سادیخف، طراح مشهور آذربایجانی، یک طراحی منحصر به فرد را برای این خودرو به سرانجام رسانده است.

بیست (Beast) روی شاسی و ساختار آریل اتم ۳ بنا شده است. در واقع این خودرو تنها ارائه یک بدنه آئرودینامیکی برای آریل اتم محسوب می‌شود. این بدنه شیک از جنس فیبر کربن با دماغه کشیده و رو به پایین خود، چراغ‌های کوچک و نگاه زهردار، هواکش‌های متعدد و بزرگ در جلو و پهلوها، اسپویلر جلو، دیفیوزر عظیم عقب و چرخ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی براق، متمایز از هر خودروی دیگری به نظر می‌رسد. شیشهٔ جلو بدون فریم و خودرو بدون سقف می‌باشد.

با ورود به کابین، فضایی بسیار ساده و خام را مشاهده خواهید کرد. صندلی‌ها تماماً از فیبر کربن بوده و نمایشگرهای دیجیتالی بزرگ همراه با سیستم سرگرمی سازگار با اپل CarPlay و فرمان اسپرت خودرو جلب نظر می‌کنند.قدرت این خودرو توسط یک پیشرانه چهار سیلندر 2/4 لیتری سوپرشارژر و توربوشارژر تأمین می‌شود. تقویت موتور باعث شده تا قدرت آن به ۵۰۰ اسب بخار برسد.با وجود وزن بسیار پایین ۷۴۸ کیلوگرمی خودرو و نسبت قدرت به وزن فوق‌العاده آن، این خودرو قادر است شتاب حیرت‌انگیز صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در 2/7 ثانیه ثبت نماید. البته بیشینه سرعت آن تنها ۲۶۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.قیمت پایه رضوانی بیست از ۱۶۵ هزار دلار آغاز می‌شود و ساخت هر دستگاه آن به گفته رضوانی، بین ۸ تا ۱۲ هفته زمان خواهد برد.

در ادامه شما را به دیدن تصاویری از خودروی سوپر اسپرت ایرانی-آمریکایی رضوانی بیست دعوت می کنیم:

  Rezvani-Beast-home-photo.jpg

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


در شناختی که از بدن انسان به دست آورده‌ایم، اکثر آنچه هنوز قادر به درک آن نیستیم به مغز ما باز می‌گردد. سؤالات زیادی از مرگ و زندگی، آگاهی و خواب و احساس وجود دارد که هنوز جوابی برایشان یافت نشده است.
 
۱۰ – هوشیاری
۱۰ راز حل نشده از مغز انسان
هنگامی که از خواب بیدار می‌شوید و با صدای پرندگان و پرتوی نور خورشید متوجه صبح و شروع روزی جدید می‌شوید، و با حسی از تازگی برنامه‌ی روزانه‌ی خود را شروع می‌کنید، در‌ واقع شما نسبت به اطراف خود آگاه شده‌اید. پدیدار شدن آگاهی در مغز یکی از پیچیده‌ترین موضوعاتی است که دانشمندان علوم اعصاب و مغز را درگیر خود کرده است. اینکه چه فرآیندهایی در مغز منجر به آگاهی و درک از اطراف می‌شود لیست بلندی از سؤالات را در برابر دانشمندان قرار داده است.
 
۹ – سرمازیستی
۱۰ راز حل نشده از مغز انسان
شاید زندگی ابدی ممکن نباشد اما فرآیندی به نام سرمازیستی ممکن است قادر به بخشیدن جانی دوباره به مردگان باشد. با اختصاص هزینه‌ای مراکز سرما زیستی مانند بنیاد افزایش زندگی Alcor در آریزونا اجساد را در مخازنی از نیتروژن مایع در سرمای ۱۹۵ درجه‌ی سانتیگراد نگهداری می‌کنند، به این امید که در آینده علم به جایی برسد که زندگی به این بدن‌ها باز گردانده شود و شاید بیماری‌های لاعلاج آن‌ها نیز درمان شود. جسد افسانه‌ی بیسبال تد ویلیامز در این مرکز نگه داری می‌شود، او را به صورت معکوس و ایستاده روی سر در محفظه‌ی نیتروژن مایع قرار داده‌اند تا اگر نشتی در مخزن به وجود آمد مغز تا آخرین مرحله در مایع سرد باقی بماند. تاکنون هیچ فردی از سرمازیستی احیا نشده است زیرا تکنولوژی لازم برای این کار وجود ندارد. اگر ذوب یخ‌ها در دمایی غیر مناسب انجام شود سلول‌های بدن مانند تکه‌های یخ خرد خواهند شد. آیا می‌توان مغز انسان را برای زمان طولانی خاموش نگه داشت؟ آیا روشی وجود دارد که بتوان جلوی فساد مغز پس از مرگ را گرفت و پالس‌های الکتریکی را به مغز خاموش شده باز گرداند؟
 
۸ – مرگ...                                     به ادامه مطلب بروید:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


تویوتا   RAV4

هدف تویوتا از معرفی نسل جدید RAV4، پر کردن خلا موجود میان محصولات شهری خود بوده است. این خودرو کوچک ترین شاسی‌بلند تویوتا لقب گرفته است و در بازارهای جهانی، در چهار تیپ EX ، EXR ، GXR و VXR عرضه می‌شود.  مدل ۲۰۱۴ RAV4، نسل چهارم این کراس‌اوور محبوب تویوتا به شمار می‌رود و با کد اتاق XA40 شناخته می‌شود.

در نمای ظاهری، RAV4 چهره تند و تیز یک خودروی اصیل ژاپنی را به نمایش می‌گذارد و زرق و برق کراس اوورهای کره‌ای را ندارد. طراحی ساده و جاافتاده RAV4، ماندگاری بیشتری را برایش به ارمغان آورده است، تا پس از گذشت چند سال، از مد افتاده و کسل کننده نشود. از سوی دیگر ارتفاع بیشتر نسبت به توسان و اسپورتیج در کنار بدنه عضلانی، باعث شده تا ظاهر RAV4 بیشتر شبیه به یک شاسی‌بلند بیابانی باشد تا یک کراس‌اوور شهری.

 

S A L I J O O N
 


با باز شدن درب‌ها و قرار گرفتن داخل کابین RAV4، با فضایی زیبا، ساده و هماهنگ روبه‌رو خواهید شد. طراحی کابین از سبک جدید تویوتا در طراحی کابین سایر خودروهایش پیروی می‌کند و کاملا ارگونومیک و چشم‌نواز است. در نمونه‌های فول آپشن صندلی‌ها و فرمان با چرم مصنوعی دو رنگ پوشانده شده‌اند تا زیبایی این قسمت دو چندان شود. هم‌چنین فرم طراحی صفحه کیلومتر شمار و کنسول جلو نیز در نوع خود خاص و زیباست. یکی از مهم‌ترین برتری‌های RAV4 نسبت به رقبای کره ای، فضای جادار و راحت کابین است. در صندلی‌های جلو و عقب این خودرو مشکلی از نظر فضای سر و پا احساس نمی‌شود، این در حالی است که فضای ردیف عقب محدود در اسپورتیج و توسان، سرنشنیان قد بلند را آزار می‌دهد.

کیفیت متریال استفاده شده داخل کابین در سطح مطلوبی قرار دارد و هم‌چون سایر محصولات تویوتا، به دوام بالا و استهلاک پایین قطعات توجه ویژه‌ای شده است. RAV4 جدید اما هم‌چون سایر محصولات تویوتا، از فهرست امکانات محدودتر نسبت به رقبا رنج می‌برد و از نظر کمی، خریدار را از پرداخت مبلغ  حدود 200 میلیونی نا امید می‌کند. به طور مثال از سقف پانوراما و یا تنظیمات برقی صندلی‌ها و سیستم گرمکن صندلی‌ها درمدل پایه این خودرو خبری نیست.

RAV4 جدید از یک پیشرانه ۴ سیلندر 5/2 لیتری  VVTI برخوردار است که قادر است ۱۷۷ اسب بخار و ۲۳۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. که از این نظر با حجم موتور بیشتر نسبت به توسان و اسپرتیج، از نظر قدرت تولیدی با آنها در یک رده قرار می‌گیرد. سواری RAV4 بسیار نرم تر از سایر کراس‌اوورهای شهری است.

 

S A L I J O O N
 


سیستم کنترل گشتاور پویا، گشتاور تولید شده را میان چرخ‌های جلو و عقب را مدیریت می‌کند و تعادل مناسبی را برای RAV4 به ارمغان می‌آورد. 2 حالت رانندگی اسپرت و ECO برای رانندگی قابل انتخاب است. که در حالت اسپرت دنده‌ها در دورهای بالاتر تعویض شده و نیاز به گاز دادن اضافی نیست. RAV4 به سیستم فرمان پذیری الکترونیکی DRIVE  ACTIVE و سامانه  EPS مجهز شده است و از نظر دقت فرمان در رتبه بالایی قرار می‌گیرد. هم‌چنین اگر هوس کردید با RAV4 به تپه نوردی و آفرود بروید، سامانه‌های بالا رفتن از تپه Hill  Start و پایین آمدن از تپه Hill Down Assist به کنترل بیشتر خودرو کمک شایانی می‌کنند.  جعبه دنده ۶ سرعته تیپ ترونیک نیز از دقت مناسبی برخوردار است و کاملا با پیشرانه هماهنگ است.

رقبای داخلی و خارجی

  .....در ادامه مطلبKia Sorento

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


انسان ها نیمه موز هستند و یک ورق کاغذ می تواند تا ماه برسد. حقایقی از این دست غیر منطقی و دیوانگی به نظر می رسند اما مواردی که در ادامه بیان می شوند 100 درصد واقعی هستند.

- چشم انسان به اندازه ای حساس است که اگر کره زمین مسطح بود می توانستید یک شمع روشن را در تاریکی از فاصله 20 مایلی (32 کیلومتری) مشاهده کنید. دورترین شی قابل مشاهده با چشم غیر مسلح کهکشان آندرومدا است که در فاصله 2.6 میلیون سال نوری از کره زمین قرار دارد.

 

- اگر تمام فضای خالی بین و در هر اتم تشکیل دهنده تمامی انسان ها را بردارید می توان کل نژاد بشر را در حجم یک حبه قند جای داد. نوع بشر (یا اتم های تشکیل دهنده ما) 99.9999999999999 درصد فضای خالی هستند. در تئوری، اگر کل فضای خالی را حذف کنید بشریت می تواند در حجم یک حبه قند جای بگیرد.

 

- آلاسکا شمالی‌ترین، غربی‌ترین و شرقی‌ترین ایالت آمریکا محسوب می شود.

برای مشاهده باقی دانستنیها به ادامه مطلب بروید:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


در هر شغل و یا مقامی باشید و یا هر جایگاه ممتاز جهانی داشته باشید، این نقطه‌ی روشن رنگ پریده غرور شما را به چالش می‌کشد. سیاره‌ی ما فقط یک ذره‌ی تنها در تاریکی عظیم کیهان است.

جهان فوق‌العاده بزرگ و شاید ترسناک است، اما این بدان معنا نیست که نتوانیم آن را درک کنیم.

 

۱. آنچه از یک سحابی در نور مرئی و مادون قرمز می‌بینیم

grid-cell-32319-1420725817-8

grid-cell-32319-1420725818-11

ادامه ی این تصاویر زیبا را در ادامه مطلب ببینیم:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ایرباس بلوگا، یک نوع هواپیمای باری است که برای انتقال بخش های تکمیل شده از هواپیماهای تولیدی ایرباس در کارخانجات این شرکت در نقاط مختلف اروپا به مراکز مونتاژ نهایی در شهرهای تولوز، پاریس و هامبورگ ساخته شده است. 

IMG13090516.jpg

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


پاریس با واژه هایی مانند هنر، شکوه و زیبایی توصیف می شود و مکانی فوق العاده برای معرفی دستاوردهای طراحی و مهندسی صنعت خودروسازی نیز محسوب می شود. اتو شو پاریس نخستین نمایشگاه خودرو جهان بوده و رویدادی بسیار مهم در این صنعت است که تولیدکنندگان مشهور خودرو آخرین مدل های مفهومی و تولیدی خود را در آن به نمایش می گذارند. تاریخچه برگزاری این نمایشگاه به سال 1898 باز می گردد و هر ساله برگزار می شود. در ادامه این مطلب نگاه کوتاهی به برخی از چهره های مطرح عرضه شده در نمایشگاه خودرو پاریس خواهیم داشت.


 

S A L I  J O O N

 

دیتر زچه، رئیس دایملر و رئیس بخش خودروهای مرسدس بنز در کنار مرسدس AMG GT محصول جدید این شرکت که جانشین مرسدس بنز SLS می شود.

 


S A L I  J O O N

خودرو بسیار زیبای آلفارومئو 4C اسپایدر توجهات بسیاری را در نمایشگاه خودرو پاریس به سوی خود جلب کرد.

 


S A L I  J O O N

خودرو مفهومی پژو 2008 DKR یکی از مدل های متمایز این خودروساز فرانسوی در اتو شو پاریس بود.

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

دیگر خودرو ها در ادامه مطلب:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ليست صفحات

تعداد صفحات : 6


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری


درباره ما

    مجله اینترنتی فان روم
    مجله اینترنتی فان روم متفاوت ترین مجله تفریحی،خبری،آموزشی فارسی زبانان

آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 315
    کل نظرات کل نظرات : 9
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    باردید دیروز باردید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 18.224.62.25
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :



چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

پشتيباني آنلاين

    ارتباط با مدیر

نظرسنجي

    سطح مطالب مجله اینترنتی فان روم را چگونه می بینید؟

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اینترنتی فان روم و آدرس www.funroom.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




امکانات جانبی