مجله اینترنتی فان روم

جستجوگر پیشرفته سایت





مرکز نگهداری از حیونات "وفا" پناهگاهی غیر دولتی است که در حال حاضر نزدیک به 700 سگ بی پناه در آنجا زندگی می کنند.


 
در پناهگاه حیوانات وفا که بیشتر زنان داوطلب همکاری با آن هستند صدها سگ خوش‌شانس که جایی برای زندگی نداشته اند تحت مراقبت و سرپرستی قرار می‌گیرند. این پناهگاه که 12 سال از عمر آن می‌گذرد در 80 کیلومتری جاده تهران-قزوین شهرستان هشتگرد استان کرج قرارگرفته است و زمین آن توسط یک حیوان دوست ایرانی بخشیده شده است. 
 
به تازگی خبرگزاری آناتولی ترکیه سری به این مرکز زده و گزارشی از این مرکز تهیه کرده است. این خبرگزاری با این عنوان که "قانون حمایت از حیوانات در ایران وجود ندارد" بر کمک‌های غیر دولتی و خدمات داوطلبانه برای سرپا ماندن این مرکز تاکید کرده است.
 
این خبرگزاری به نقل از علی سینایی، رئیس این پناهگاه از اسفبار بودن وضعیت حیوانات در ایران خبر داده و آن را ناشی از نبود قانونی در حمایت از حیوانات خیابانی می‌داند.
 
به گفته این فعال حقوق حیوانات پناهگاه وفا، اولین پناهگاه حیوانات زخمی در ایران است که حیوانات معلول و زخمی در آن مداوا می شوند و در صورت تقاضا به دوستداران آنها داده می شود. همچنین در این پناهگاه 8 نفر موظف هستند تمام وقت در زمینه حفاظت٬ آماده سازی مواد غذایی، پاکی و خرید مواد بهداشتی کار می کنند.
 
مریم طلایی یکی از داوطلبان مراقبت از حیوانات نیز با اسفبار خواندن وضعیت حیوانات خیابانی در ایران به خبرنگار آناتولی گفته چندی پیش این مرکز دو خودرو وانت پر از سگهای خیابانی را از دست مسوولین شهرداری که می خواستند آنها را نابود کنند٬ نجات داده است.
 
این گزارش همچنین با عکس‌های فاطمه بهرامی عکاس این خبرگزاری همراه است. در حالیکه زنان اصلی‌ترین داوطلبان همکاری و کمک به پناهگاه وفا هستند عکاس این خبرگزاری بر حضور پر رنگ آنها در حمایت از حیوانات بی پناه توجه کرده است.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، پس از تاخیری چندساعته، سرانجام تایید کرد که ایران همه گام‌های لازم برای اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک یا همان برجام را برداشته است و با بیانیه مشترک محمدجواد ظریف و فدریکا موگرینی، برجام وارد مرحله اجرایی شد. متن بیانیه مشترک آغاز اجرای برجام ظریف و موگرینی به زبان فارسی و انگلیسی منتشر و قرائت شد و عملا برنامه برجام به نقطه اجرایی رسید.

حدود ۶ ماه پیش بود که نمایندگان ایران و ۱+۵ پس از حدود دو سال مذاکرات فشرده، در وین موفق به انعقاد سند برجام شدند؛ پس از ۹۰ روز از زمان انعقاد این سند مهم، در ۲۶ مهرماه روز پذیرش آن از سوی طرفین اعلام شد.

در این مدت ایران به تعهدات خود از قبیل مبادله اورانیوم غنی شده با اورانیوم طبیعی و از کارانداختن بخش عظیمی از سانتریفیوژها جامه عمل پوشاند و طرف مقابل نیز تعهدات خود مبنی بر مختومه کردن پرونده موسوم به "پی ام دی" و همچنین تدوین شیوه نامه های لغو تحریم ها را انجام داد. با قرائت این بیانیه آمریکا و اتحادیه اروپا همه تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته ای ایران را لغو کردند. با اجرایی شدن برجام، نظام اقتصادی کشور از تنگنای ۱۰ ساله خارج خواهد شد و بخش های مختلف اقتصاد که بیشترین تاثیر از تحریم ها را گرفته بودند به دنیای روابط بین المللی باز خواهند گشت. تصاویر دیپلمات‌های ایران و کشورهای غربی در وین را در ادامه این ایمیل می بینید.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
محمدجواد ظریف و فدریکا موگرینی با قرائت بیانیه مشترکی آغاز اجرای برجام را اعلام کردند. محمدجواد ظریف و فدریکا موگرینی در یک کنفرانس خبری بیانیه مشترک بیانیه اجرای برجام را قرائت کردند...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


این روزها حتما نام جمهوری جیبوتی را زیاد شنیده اید. کشوری که پیش از این حتی نمی دانستید که وجود خارجی دارد! در پی قطع روابط دیپلماتیک یک طرفه از سمت جمهوری جیبوتی با ایران به این فکر می افتیم که واقعا این کشور چیست؟ کجاست؟ و کلا چه مشخصاتی دارد؟!!!!

جمهوری جیبوتی کشوری در شرق آفریقا است که به لحاظ موقعیت جغرافیایی کشوری استراتژیک محسوب می‌شود.
جیبوتی از شمال با اریتره، از غرب و جنوب با اتیوپی و و از جنوب شرقی با سومالی همسایه است. پایتخت جیبوتی شهر جیبوتی است.
تاریخ جیبوتی بیشتر در شعر و آوازهای عشایر این سرزمین ترسیم شده است. مردم این کشور از چند هزار سال پیش دریاها و خشکی‌ها را برای تجارت درمی‌نوردیدند و به چین و هند و مصر سفر می‌کردند.
به دلیل نزدیکی با شبه جزیره عربستان در طول بیش از یک هزار سال، مردم جیبوتی جزو اولین مردم قاره آفریقا بودند که به اسلام گرویدند.
در سال 1862 این کشور مستعمره فرانسه شد و در سال 1977 استقلالش را به دست آورد.

در زیر تعدادی از عکسهای این کشور و مردمش برای آشنایی بیشتر شما گردآوری شده است:

www.ROZANEHONLINE.com

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ریزش باران از جمله اتفاقاتی است که حتی یک چشم‌انداز معمولی و نه چندان خیره‌کننده را به تابلویی تماشایی و چشم‌نواز تبدیل می‌کند. اما عکاسی روس، موفق شده تصاویری متفاوت را از روزهای بارانی به ثبت برساند. تصاویری که در آن‌ها، خیابان‌های خیس از قطرات باران به تابلوهای نقاشی شباهت پیدا کرده‌اند.

ادوارد گوردیف (Eduard Gordeev)، عکاس روس ساکن شهر سنت پترزبورگ، نمایی کاملاً متفاوت و رویایی را از چشم‌انداز شهری به ثبت رسانده است. سوژه‌ی اصلی کار او دورنمایی است از خیابان‌های شهر که هنگام بارش باران، حال و هوایی متفاوت به خود گرفته‌اند. ریزش باران و قطراتی که لنز دوربین را لکه لکه کرده به همراه نور محیطی خاص و پراکنده، سبب شده است که هر کدام از این تصاویر شکل و شمایلی خاص یافته و به نقاشی‌های زیبای رنگ و روغن شباهت پیدا کنند. اگرچه بخش عمده‌ای از این تصاویر در شهر سنت پترزبورگ گرفته شده‌اند، اما در این میان می‌توان اینجا و آن جا، نماهایی از شهر لیسبون را نیز مشاهده کرد.

در نهایت اینکه عکاس خوش‌ذوق ما کوشیده است در قالب این پروژه‌ی دیدنی، گرفتگی آسمان ابری و دلتنگی روزهای بارانی را کمرنگ کرده و به جای آن جادوی مناظر رمانتیک و رویایی را جایگزین کند. تصاویری که تأثیری قدرتمند و سحرانگیز بر مخاطب داشته و او را نیز در افسون یک روز بارانی شگفت‌انگیز، سهیم می‌کند. در ادامه و همراه با شما دوستان، نگاهی به این آلبوم تماشایی داشته و تجربه‌ای متفاوت از روزهای بارانی را، به گنجینه‌ی خاطرات‌مان اضافه می‌کنیم.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


طی سال‌های گذشته تلویزیون چهره‌های زیادی را به سینمای ایران معرفی کرده است. چهره‌هایی که بعضی دیگر به خاستگاه اولیه‌شان سر نزدند و بعضی هنوز به او وفادارند.

کتایون کیخسروی: مدیوم تلویزیون همیشه حتی برای سوپراستار‌ها جذابیت بسیاری داشته تا جایی که کوین اسپیسی بعد از سال‌ها درخشش روی پرده نقره‌ای سینمای هالیوود و نقش آفرینی در تعداد زیادی رل خاطره انگیز با دیوید فینچر و سریال "خانه پوشالی" به تلویزیون آمد تا این مدیوم را هم تجربه کند.

تلویزیون همیشه برای اهالی تئا‌تر و سینما جایی برای هنرنمایی‌ست و سخت می‌توان بازیگرانی را پیدا کرد که فرصت دیده شدن در برابر دیدگان مخاطب میلیونی را نادیده بگیرند. در واقع به غیر از عده خاصی که به صورت کلی با حضور در تلویزیون به دلایل مختلف مشکل دارند هیچ بازیگری مدیوم تلویزیون را از دست نمی‌دهد و همواره در لا‌به‌لای کارهای سینمایی یا حتی حضور پررنگ در عرصه تئا‌تر، در قاب سریال‌های تلویزیونی یا حتی اجرای برنامه‌های مختلف روی آنتن می‌رود.

اما همیشه اینطور نیست که بازیگران شاخص تئا‌تر و سینما به سریال‌های تلویزیونی اعتبار ببخشند و سطح کارهای سیما را با وزن و اعتبار هنریشان بالا ببرند بلکه این تلویزیون هم هست که در میانه راه حرفه‌ای زمینه دیده شدن بازیگران را فراهم کرده و سکوی پرتاب آنها می‌شود.

در تمام سال‌های گذشته بازیگران شناخته شده بسیاری که تعداد قابل توجهی از آن‌ها در سینما به چهره‌ای مطرح تبدیل شدند، کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده‌اند. ستاره‌هایی که هر بار با به کار بردن جملاتی مثل اینکه "به تلویزیون مدیونم" یا "با حضور در تلویزیون بود که برای اولین بار دیده و مطرح شدم" می‌خواهند بگویند همچنان خود را وامدار سیما و سریال‌هایش می‌دانند. در این میان عده‌ای با تداوم حضور در مجموعه‌های تلویزیونی (از بازیگری گرفته تا کارگردانی، نویسندگی یا حتی مشاوره به کارگردان و بازیگردانی) دنبال ادای دین هستند و عده‌ای دیگر خاستگاه‌شان را بنا به دلایل مختلف فراموش کرده‌اند.


مهران مدیری؛ بازگشت ناموفق آقای فرزند

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


این عکاس به طرز عجیبی حیوانات را مجاب می کند تا با او سلفی بگیرند. آلن دیکسون ۲۹ ساله به قدری این کار را خوب انجام می دهد که به او لقب ” استاد هنر سلفی با حیوانات ” داده اند. برای نمونه بیشتر حیوانات در هنگام سلفی گرفتن با این عکاس ایرلندی لبخند زده اند. اسب، شتر و کانگورو فقط برخی از این حیوانات خندان هستند. آلن تاکنون با ۳۰ گونه حیوانی در سرتاسر جهان سلفی گرفته و آروز دارد روزی بتواند با یک شیر سلفی بگیرد اما ترس از اینکه نکند سلفی با شیر آخرین سلفی او با حیوانات و آخرین سلفی عمرش باشد هنوز نگذاشته این عکاس ایرلندی به آرزویش برسد. آلن دیکسون، عکاس ایرلندی ۲۹ ساله ای ست که عاشق حیوانات و حیات وحش است و سلفی گرفتن با حیوانات را راهکاری عالی برای حمایت از حیوانات و طبیعت می داند.    

آلن دیکسون، عکاس ۲۹ ساله ایرلندی عاشق حیوانات است. او توانایی عجیبی در گرفتن سلفی با حیوانات دارد. آلن به طرز عجیبی حیوانات را مجاب می‌کند تا با او سلفی بگیرند به همین خاطر به او لقب «استاد هنر سلفی با حیوانات» داده‌اند. سلفی‌هایی که این عکاس ایرلندی با حیوانات می‌گیرد فوق‌العاده است. گویا آلن با تمام حیواناتی که دور و برش هستند دوست است. واقعاً چطور این کار را انجام می‌دهد؟

دیکسون می‌گوید: باید کاری کنید که حیوانات پیرامون شما احساس امنیت کنند. بعد آهسته تا جایی که می‌توانید به آن‌ها نزدیک شوید. وقتی چند بار کنار حیوانات باشید آن‌ها می‌آیند و شما را بررسی می‌کنند. همیشه فاصله بین کنجکاوی و بقا به نازکی یک تار موست.

دیسکون به دوست داران سلفی با حیوانات توصیه می‌کند فلش و صدای دوربین خود را خاموش کنند و در هنگام نزدیک شدن به حیوانات دوربین خود را در دستشان نگه دارند چون با این کار حیوان فکر می‌کند دوربین بخشی از بدن شماست و مضطرب نمی‌شود.

آلن دیکسون ایرلندی تاکنون به سرتاسر جهان سفر کرده و با بیش از ۳۰ گونه حیوانی سلفی گرفته است. آلن آروز دارد روزی بتواند با یک شیر سلفی بگیرد اما می‌ترسد که این سلفی آخرین سلفی او با حیوانات و آخرین سلفی عمرش باشد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


میگن بهشت زیر پای مادران است …

امروز گوشیم رفت بهشت

 

S A L I J O O N

 

اینجوری که فیلم کیمیا پیش میره

.

.

.

.خرمشهر رو خدا آزاد نکرد . . .

کیمیا آزاد میکنه . . . حالا ببین

 

S A L I J O O N

 

انسان لاغرش خووووووبه…

حتى حدیث داریم که میگه:

‘ باریک الله ‘

 

S A L I J O O N

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0



 
 


مجموعه ای از عکسهای سورئال (سبک سورئالیسم یا فرا واقع گرایی) از Logan Zillmer عکاس سبک مفهومی آمریکایی را می بینید. عکاسی مفهومی شاخه ای از عکاسی است که در آن می توان افکار خود را به نمایش گذاشت. این سبک از عکاسی سالهای زیادی است که انجام می شود و امروزه از این سبک برای نشان دادن یک ژانر یا اصولی خاص استفاده می کنند. آثار این عکاس اهل میشیگان هم جذاب و هم شگفت انگیز است و در کنار این ویژگی ها در تمامی عکس ها حسی از شوخ طبعی وجود دارد که افکار بیننده را تحریک می کند.
 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


مراسم سنتی ازدواج عروس و دامادی از قوم "لُر" از استان "کهکیلویه و بویر احمد" روز یک شنبه همزمان با هفته وحدت در جشنواره پیوند آسمانی در مجموعه آسمان برگزار شد. تصاویری از این مراسم را در ادامه ایمیل می بینید.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


پرواز یکی از کار‌های هیجان‌انگیزی است که برخی عاشق آن هستند و برخی نیز از آن می‌ترسند. با وجود اینکه فکر می‌کنیم اطلاعات زیادی نبست به شیوه پرواز هواپیما‌ها و شرایط مختلف آن‌ها داریم، اما گوش دادن به حرف‌های یک خلبان در این خصوص می‌تواند بسیار شگفت‌انگیز باشد. برخی بر این باور هستند که پرواز در صبح آرامش بیشتری دارد و گاهی خلبانان به دلایل امنیتی هواپیما را به شکلی که تکان‌های زیادی در آن احساس شود روی زمین فرود می‌آورند.

البته پی بردن به این که خلبانان در طول پرواز می‌خوابند و هر هواپیما در هر سال یکبار با رعد و برق برخورد می‌کند، اطلاعات هیجان‌انگیزی هستند؛ همراه ما باشید تا با اطلاعاتی که خلبانان هرگز به مسافران خود نمی‌گویند، آشنا شویم.

گاهی‌اوقات هواپیماها دچار ایراد می‌شوند

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


همه افراد امیدوار هستند که هیچ هواپیمایی دارای ایراد نباشد و این موضوع زمانی که خودشان داخل هواپیما هستید، قوت می‌گیرد. اما در این بین گاهی‌اوقات شاهد سقوط برخی هواپیما‌ها نیز هستیم. قطع برق کابین خلبان، عدم عملکرد درست باتری و ارایه نیمی از توانایی موتور‌ها برخی مشکلاتی هستند که ممکن است در طول پرواز رخ دهند. در اغلب موارد این مشکلات پیش از پرواز برطرف می‌شوند و لازم نیست در طول پرواز نگران چنین موضوع‌هایی باشید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ليست صفحات

تعداد صفحات : 32


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری


درباره ما

    مجله اینترنتی فان روم
    مجله اینترنتی فان روم متفاوت ترین مجله تفریحی،خبری،آموزشی فارسی زبانان

آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 315
    کل نظرات کل نظرات : 9
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 61
    باردید دیروز باردید دیروز : 53
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 5
    بازدید هفته بازدید هفته : 180
    بازدید ماه بازدید ماه : 114
    بازدید سال بازدید سال : 1376
    بازدید کلی بازدید کلی : 245012

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 18.217.109.151
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :



چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

پشتيباني آنلاين

    ارتباط با مدیر

نظرسنجي

    سطح مطالب مجله اینترنتی فان روم را چگونه می بینید؟

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اینترنتی فان روم و آدرس www.funroom.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




امکانات جانبی