ده درخت از قدیمی ترین درخت های دنیا

جستجوگر پیشرفته سایت





گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


تصور کنید که از روز تولدتان قرن ها، از زمان شروع اندازه گیری زمان توسط بابلی ها گذشته باشد. نه تنها در آن زمان زنده بوده باشید، بلکه عمرتان در تمام طول پیشرفت امپراتوری های یونان و روم و ظهور دین های بزرگی مانند اسلام و مسیحیت و تا دنیای امروز، ادامه داشته باشد. این درخت ها همه ی وقایع تاریخی را می دانند!

1. متوسلاه (Methuselah)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


قدیمی ترین درخت دنیا به نام متوسلاه، یک کاج 4800 ساله، واقع در دره ی متوسلاه، نوادای آمریکا است. بله، این درخت رسما قدیمی ترین درخت دنیاست. یک درخت قدیمی تر از این به نام پرومتئوس وجود داشت که در سال ۱۹۶۴ توسط یک محقق و طی شرایط بحث برانگیز، بریده شد.

2. سرو ابرکوه (Sarv-e-Abarkooh)...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


Annas-Hummingbird-tripledecker-nest_Rooks__605.jpg

 

DSC05312-Copy__605.jpg

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


مناطق بسیار زیبایی در گوشه و کنار دنیا وجود دارند و مردمانی که در آن‌ها زندگی می‌کنند تجارت خاص خود را فارغ از دغدغه‌های زندگی شهری دارند. اگر بودجه کافی برای سفر به دور دنیا ندارید، در ادامه می‌توانید لیستی از 11 روستای فوق‌العاده زیبا را ببینید.

 

کایزرزبرگ کامون، شمال شرق فرانسه

11-picturesque-villages-from-around-the-globe-1

 واژه کامون در در زبان فرانسه به معنای بخش یا شهر است. کایزرزبرگ نیز از جمله بخش‌های زیبا در شمال شرق فرانسه است که بیشتر به خاطر جنبه تاریخی‌اش در جریان جنگ فرانسه و آلمان شناخته می‌شود. این دهکده شباهت زیادی به شهری که در داستان دیو و دلبر دیزنی به تصویر کشیده شده دارد. البته اگر از طرفداران بازی باشید احیانا متوجه شباهت Riverwood town در بازی Skyrim به این دهکده شده‌اید.

 

روتنبرگ، آلمان

11-picturesque-villages-from-around-the-globe-2

این تصویر مربوط به یک پارک جذاب نیست بلکه تصویری از یک دهکده رنگی به نام روتنبرگ در آلمان است که خیابان اصلی مربوط به قرون وسطی در آن به خوبی حفظ شده است. 

 

گودوانگن، نروژ...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


حتما برای شما هم پیش آمده که به آسمان خیره شوید و به ابرها دقت کنید و گاهی با منظره جالب یا ترسناکی از نحوه قرارگیری ابرها مواجه شوید. اما گاهی اوقات شکل ابرها منحصر بفرد است. ابرهای آرامش‌بخش، ترسناک یا ابرهایی که به شکل صورت یک انسان در می‌آیند. در ادامه برخی از ابرها را که به صورت طبیعی یا در اثر طوفان شکل گرفته‌اند، با هم می‌بینیم.

تکزاس

20-incredibly-shocking-cloud-formations-across-the-world-1

سوپرسلی  قدرتمند در تکزاس که گرد باد عظیمی را بوجود آورده است.

 

ساسکاچوان

20-incredibly-shocking-cloud-formations-across-the-world-2

این ابرهای حباب مانند، ماماتوس نام دارند. اگر چه دلایل مختلفی برای شکل‌گیری اینگونه‌ی ابرها ذکر شده، ولی هنوز دلیل قطعی آن مشخص نیست...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


باغ گل میراکل دوبی دارای بیش از ۴۵ نوع گل مختلف است که از نقاط مختلف جهان وارد شده است. مساحت ۱۸ جریبی این باغ گل زیبا، به آن لقب بزرگترین باغ گل جهان را داده است.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


طبیعت اطراف ما پر از زیبایی و شگفتی است؛ اما برخی از این زیبایی‌ها برای چند لحظه خود را برای ما نمایان می‌کنند و سپس محو می‌شوند. تنها راه ثبت این وقایع داشتن دوربین عکاسی در آن لحظه‌ی بخصوص و داشتن چشمانی تیزبین است؛ اما این شانس نصیب همگان نمی‌شود. در آمریکا مسابقه‌ی عکاسی با موضوع طبیعت و آب و هوا برگزار شده است که در ادامه بخشی از عکس‌های برگزیده‌ی این مسابقه را مشاهده می‌کنید.

photo leboa

ابرهای در حال گذر از روی دریاچه‌ تاهو

ابرهای در حال گذر بر فراز دریاچه‌ی تاهو که توسط کریستوفر لبوا عکاسی شده‌اند، جایگاه سوم را در دسته‌ای عکس‌های گوشی‌های هوشمند را بدست آورد.

Photo mike

بهار در قفس

بارانی که در اطراف گلی یخ زده سعی دارد بهار را به تعویق بیاندازد. مایک شلبی با این عکس جایگاه دوم عکس‌های گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرد.

_______________________باقی تصاویر در ادامه مطلب:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0



 

در این ایمیل گذرگاه های بسیار خطرناکی را خواهید دید که نه تنها عبور از آن بلکه دیدن تصاویرشان هم جرات می خواهد ! تخته هایی باریک با سوراخ ها و پوسیدگی های بسیار که با کابل های زنگ زده سرپا نگه داشته شده و تا چشم کار می کند ادامه پیدا کرده است. گذرگاه هایی که گاهی بر روی رودخانه ای خروشان و گاهی بر روی پرتگاهی عمیق قرار دارند و با هر حرکت باد این سو و آن سو می روند.اینها خطرناک ترین گذرگاه های روی زمین هستند که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

 

گذرگاه فرشتگان، آمریکا

۸_۱

قله فرشتگان که در گذشته به معبد «آئولوس» شهرت داشت، مسیری طولانی، صخره ای و بسیار باریک دارد که در پارک ملی یوتا قرار گرفته است.مسیر ۴ کیلومتری از داخل پارک و منطقه گروتو آغاز شده و تا ارتفاع ۱۷۶۲ متری ادامه پیدا می کند. این قله آنقدر بلند، دور از دسترس و بکر است که کوهنوردان معتقدند تنها فرشتگان به آنجا رفت و آمد دارند.

 تصاویر و گزارشات دیگر گذرگاه های خطرناک دنیا را در ادامه مطلب دنبال کنید:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


وقتی صحبت از کشتار و قتل و آزار و شکنجهء حیات وحش مطرح باشد ، Rebecca Francis به راستی حرفی برای گفتن دارد! Rebecca یک زن است، همچون تمام زن های دیگر . اما او متفاوت است. چون قلب او از جنس سنگ است. شاید کمتر کسی با دیدن ظاهر متین و آرام و لبخند او بتواند به درون کریه او پی ببرد . اما واقعیت این است. بزرگترین افتخار Rebecca در زندگی اش این است که تغریبا هر حیوانی را که نام ببرید توسط او به قتل رسیده! او یک شکارچی است.

از دشت های آریزونا تا جنگل های انبوه آمازون ، از قطب جنوب تا صحرای کالاهاری در قلب افریقا ، Rebecca به همه جا سفر می کند و حیوانات را می کشد! او مشهورترین شکارچی زن در سراسر دنیاست. شهرت او وقتی ده برابر شد که توانست در یک مسابقهء تلوزیونی شکار، از تمام رقیبان مرد خود پیشی بگیرد و با به قتل رساندن چندین بز وحشی ، خرس سیاه و شیر عنوان برندهء این مسابقه “Extreme Hunter” را از آن خود کند !

کسانیکه وارد منزل او شده اند می گوید بر روی دیوار اتاق نشیمن Rebecca سرهای انواع گوناگون حیوانات به قتل رسیده توسط او موجودند و صحنه ای وحشت آور را خلق می کنند. از خرس قطبی گرفته تا کروکدیل و گوریل و پلنگ.

ویدئوهای مختلف از شکار گونه های مختلف جانوری توسط Rebecca موجودند، مثلا ویدئویی که طی آن Rebecca سنجابی را با کمان بلند هدف قرار میدهند و به قتل می رساند.

او می گوید :” شکار تمام زندگی من است. اگر روزی به شکار نروم خواهم مرد. من در زمان شکار روحیهء خوبی دارم و احساس سرزندگی می کنم.”

Rebecca از پایه گذاران بزرگترین وبسایت تبلیغ برای شکار (huntonly.com) می باشد. او در سطح جهان چند مدرسهء آموزش شکار تاسیس کرده و می گوید از ثروت خود برای ترویج فرهنگ شکار استفاده خواهد کرد.


 

پاره ای از شاهکارهای Rebecca Francis


 

 

به ادامه مطلب بروید:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ليست صفحات

تعداد صفحات : 6


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری


درباره ما

    مجله اینترنتی فان روم
    مجله اینترنتی فان روم متفاوت ترین مجله تفریحی،خبری،آموزشی فارسی زبانان

آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 315
    کل نظرات کل نظرات : 9
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    باردید دیروز باردید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 18.118.119.229
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :



چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

پشتيباني آنلاين

    ارتباط با مدیر

نظرسنجي

    سطح مطالب مجله اینترنتی فان روم را چگونه می بینید؟

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اینترنتی فان روم و آدرس www.funroom.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




امکانات جانبی