رده‌بندی رضایت‌مندی مشتریان برند‌های خودروسازی جهان

جستجوگر پیشرفته سایت





www.ROZANEHONLINE.com

 رضایت‌مندی مشتریان یکی از مهم‌ترین هدف‌های خودروسازان است. از مراجعه مشتری برای خرید و برخورد فروشندگان با وی تا ارایه خدمات پس از فروش حتی پس از اتمام گارانتی، همگی در تفکر مشتری نسبت به برند خودروی خود تاثیر گذار است. 

موفقیت اصلی برند‌های ژاپنی را می‌توان به ارایه خودرو‌های با کیفیت و خدمات پس از فروش مشتری پسند دانست. به نحوی که برندهایی مثل تویوتا و هوندا در بسیاری از کشورها در صدر این رده‌بندی قرار دارند. برای بررسی لیست کامل این رده‌بندی با ما همراه باشید.

کشور ایالات متحده را می‌توان یکی از رقابتی ترین بازارهای جهان دانست. مردم در ایالات متحده روی برند خاصی تعصب ندارند و همواره با تحقیق بهترین محصول را برای خرید انتخاب می‌کنند. به همین دلیل نیز معمولا رده‌بندی فروش محصولات مختلف در این کشور برای تولیدکنندگان حائز اهمیت است زیرا علاوه بر پتانسیل فروش بالای محصولات، می‌توانند از عملکرد خود نیز ارزیابی مناسبی داشته باشند.

با توجه به موارد ذکر شده ما به بررسی لیست رضایت‌مندی مشتریان در زمینه برندهای خودروسازی در ایالات متحده پرداخته‌ایم. بر اساس آمار سازمان رضایت مشتریان این کشور، نمره کلی میزان رضایت مصرف کنندگان از خودرو‌های خود برای سومین سال متوالی افت داشته است و نسبت به سال ۲۰۱۴، ۳.۷ واحد کاهش را تجربه کرده است. کلاس فارنل مدیر عامل این سازمان در این خصوص افزود:

خودروهای کنونی نسبت به نمونه‌های ۱۰ سال گذشته پیشرفت بسیاری کرده‌اند اما این آمار زنگ خطری است برای خودروسازان در رابطه با کیفیت محصولات تولیدی خود. تعداد خودروهای فراخوانده شده برای اعمال تعمیرات لازم به بیشترین میزان خود رسیده است که با توجه به تکنولوژی‌های تولید پیشرفته نباید شاهد این روند باشیم.

از ۲۷ برند بررسی شده تنها آکورا و بی‌ام‌و در جلب رضایت مشتریان موفق عمل کرده‌اند و ۱۵ برند دیگر در این زمینه نسبت به سال ۲۰۱۴ افت کرده‌اند. به طور کلی خودروسازان ژاپنی بهترین عملکرد را داشته‌اند و فورد نیز در میان خودروسازان هم‌ وطن خود بالاترین نمره رضایت‌مندی را بدست آورده است.

در ادامه به لیست کامل میزان رضایت‌مندی مشتریان می‌پردازیم:

۱- لکسوس...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


instagram_lie_photos_02.jpg

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


کیک های تولد با موضوعات و طرح های مختلفی تهیه می شوند. اما وقتی فردی که کیک برای او تهیه می شود، دانشمند یا علاقه مند به مباحث علمی باشد، موضوعات علمی می توانند طرح های منحصربه فردی برای تزیین کیک دربرداشته باشند.

آنچه در ادامه می آید مجموعه ای از کیک است که با طرح های علمی ساخته شده اند؛ در این تصاویر می توان دید که از دایناسور و کره زمین گرفته تا گلبول های قرمز خون می توانند طرحی برای تزیین کیک تولد باشند.
 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


عکس های مردمی از زندگی جاری ایرانی ها ؛ توقف و ثبت لحظه ای از زندگی در مسیر کار و خانه و ... تماشای این لحظات نه حتما خاص، زیبا و دلچسب است

 

روزنه آنلاین

چوپانى در حال چراندن گله‌ای گاو در روستای فرنگ ، گلستان


 گروه سرگرمی روزنه

مردى در حال فروش میوه در خیابان. تهران،

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


به نقل از درونستگرام، در سال 2015 بیش از 5000 مطلب از همه جای جهان توسط عکاسان حرفه ای با استعداد و علاقه مندان به عکاسی با هواپیماهای بدون سرنشین آماتور ارائه شد. رقابت بر سر خلاقیت و کیفیت عکاسی توسط هیئتی از کارشناسان از جمله عکاسان جغرافیای ملی کن گایگر (عکاس برنده جایزه پولیتزر) و همچنین ژان پیر وریگنود، مدیر مسئول جغرافیایی فرانسه ملی و درونستگرام در نظر گرفته شد. تصاویر زیر برترین عکسهای هوایی با هواپیماهای بدون سرنشین در سال 2015 است که در مسابقه درونستگرام (Dronestagram) شرکت داده شده اند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 
برفراز ابرها، عنوان عکسی است که ریکاردو متیلو از مارینگای برزیل گرفته است این عکس محبوبترین عکس از میان 5000 عکسی است که از سراسر جهان ارسال شده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 
مونت سینت میشل در نرماندی، فرانسه


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 
در میان ساسنهیم و وورهوت در 
هلند...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


استرالیا


آذربایجان...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


فصل 2015-2014 رقابت های فوتبال دسته برتر اسپانیا با قهرمانی بارسلونا به پایان رسید و رئال مادرید در رقابت با این تیم تسلیم شد اما اگر از جنبه قهرمانی و رقابت های ورزشی خارج شویم، فوتبال ابعاد دیگری هم دارد که یکی شان درآمد است. یک مجله انگلیسی با بررسی وضعیت درآمد سالانه بازیکنان لالیگا، فهرستی از 10 ستاره پردرآمد فصل گذشته را ارائه کرده که 5 تای شان رئالی و 5 تای دیگرشان بارسایی هستند.


کریستیانو رونالدو

http://www.rozanehonline.com
هم اسپانسرهای خوبی دارد و هم خوب تبلیغ می کند. رئال مادرید اگرچه فصل بدی را پشت سر گذاشت اما در عوض سال گذشته توانست برای دهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و همین موضوع می تواند خیلی اهمیت داشته باشد.

شماره 7 با 28 میلیون و 500 هزار دلار درآمد در سال در صدر فهرست پردرآمدترین بازیکنان لالیگا در فصل 2015-2014 ایستاده است.


گرت بیل...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


http://salijoon.us/mail94/940505/norvej/0fae8c1b06230a90b182c42564229dfc_XL.jpg

معماری هر کشور ملهم از تاریخچه، فرهنگ، شرایط زیستی و البته ساکنان آن است. وقتی نام نروژ به میان می‌آید، شاید اولین چیزی که به ذهن‌مان خطور می‌کند، جنگجویان وایکینگ‌ باشد. نروژ در شمار کشورهای مرفه جهان جای داشته و معماری آن نیز به روز و مدرن است؛ اما معماری کهن این سرزمین، داستانی مجزا دارد.

نروژ کشور زیبایی در شبه جزیره‌ی اسکاندیناوی است که از طبیعت و تاریخچه‌ای قابل توجه برخوردار می‌باشد. وایکینگ‌ها معروف‌ترین ساکنان این کشور بودند که آوازه‌ی جنگاوری آنها، ساکنان اروپا را به لرزه می‌انداخت. آنها  با تهوّری مثال‌زدنی، کشتی‌های خود را به آب انداخته و به بسیاری از کشورهای دور و نزدیک یورش بردند...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


هنرمند خلاق ایتالیایی به نام Luca Luce با استفاده از کف دست خود به جای بوم نقاشی آثاری بسیار جالب پدید آورده است. او با کشیدن نقاشی های ۳ بعدی بر روی کف دست خود تصاویری توهم انگیز را خلق کرده است.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


تاریخ به ما نشان می‌دهند که چقدر ساده مرزهای ملی می‌توانند تغییر کنند، اما همچنان تمایل داریم فکر کنیم که این مرزها، موقتی هستند. این تصاویر مرزهای ملی متفاوت در سراسر دنیا نشان می‌دهند که چگونه هم کشورهای دوستانه و هم کشورهای خصومت آمیز قلمروهای‌شان را مرز بندی می‌کنند.

مرزها اغلب حرف‌های زیادی از روابط کشورها برای گفتن دارند. مرزهای میان کشورهای دوستانه، علی‌الخصوص آنهایی که در منطقه‌ی شنگن اتحادیه‌ی اروپا هستند، تقریبا میان‌شان مرزهایی وجود ندارد، و با چیزی بیشتر از یک خط و یا تابلوی خیابان مشخص نشده‌اند، دیگر مرزها با شاخص‌های طبیعی مانند رودخانه، و یا با شاخص‌های ساخت بشر، مانند برج دیده‌بانی و مناطق نظامی مشخص شده‌اند.
 

ساکنان شهر ناکوی آریزونا در آمریکا، و ناکوی مکزیک از روی حصار مرز والیبال بازی می‌کنند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


اسلوواکی، اتریش و مجارستان
...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ليست صفحات

تعداد صفحات : 14


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری


درباره ما

    مجله اینترنتی فان روم
    مجله اینترنتی فان روم متفاوت ترین مجله تفریحی،خبری،آموزشی فارسی زبانان

آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 315
    کل نظرات کل نظرات : 9
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 12
    باردید دیروز باردید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 13
    بازدید ماه بازدید ماه : 338
    بازدید سال بازدید سال : 1600
    بازدید کلی بازدید کلی : 245236

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 18.222.119.3
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :



چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

پشتيباني آنلاين

    ارتباط با مدیر

نظرسنجي

    سطح مطالب مجله اینترنتی فان روم را چگونه می بینید؟

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اینترنتی فان روم و آدرس www.funroom.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




امکانات جانبی